Dr. Santé Maska z keratyną, argininą, kolagenem do włosów matowych i łamliwych

Głęboka odnowa i odżywienie. Sprężyste i błyszczące włosy. Podstawą serii «Keratin» jest specjalistyczny Pro-Keratin Complex z keratyny, kolagenu i argininy, którego celem jest odbudowa włosów na całej ich długości. Keratyna jest głównym "budulcem" włosów, wnikając w uszkodzone obszary, odnawia strukturę włosa od wewnątrz, przywraca elastyczność, połysk i gładkość. Arginina jest aminokwasem, który zapewnia włosom siłę i energię. Stymuluje wzrost zdrowych i mocnych włosów. Kolagen tworzy niewidoczną powłokę, wzmacnia, chroni i odnawia włosy. Łagodny skład szamponu zapewnia delikatną pielęgnację, nie uszkadzając struktury włosa. Nadaje włosom objętość, i połysk, lekkość i elastyczność. Maska z kompleksem protein chroni włosy przed działaniem  niekorzystnych czynników środowiska (wiatr, słońce, mróz), zapewnia ochronę włosów przed wysoką temperatura (suszarka, prostownica), zapobiega łamliwości oraz matowieniu włosów, nawilża je i odżywia, ułatwia rozczesywanie. Rezultat: włosy zadbane na całej długości.

Pojemność: 1000ml
Cena: 21,99zł
Sklep: sklep.elfa-pharm.pl


Początkowo przeraziło mnie to ogromne opakowanie. Myślałam sobie kiedy ja to zużyję? Jednakże gdy poznałam działanie tej maski, to zmieniłam zdanie i teraz martwię się czy na długo mi jeszcze jej wystarczy;d Początkowo nakładałam ją tylko na chwilę i wtedy świetnie nawilżała i ułatwiała rozczesywania włosów. Gdy wczytałam się w skład i w sposób użycia postanowiłam potrzymać ją na włosach trochę dłużej (czytaj godzinę). Maskę nałozyłam bardzo obficie, na to czepek foliowy (może być też folia spożywcza lub zwykła reklamówka) i ręcznik. Tak opatuloną głowę ogrzałam trochę suszarką, ale naprawdę tylko trochę. Zwyczajnie nie chciało mi się sterczeć z suszarką. Zajęłam się zupełnie czymś innym, a po godzinie umyłam dokładnie włosy. Efekt był niesamowity. Akurat byłam po farbowaniu na blond, więc włosy miałam sianowate, ale ta maska dała radę i zdecydowanie je wygładziła. Teraz robię sobie taki zabieg raz w tygodniu, czasem rzadziej bo nie zawsze mam czas.
Przyjrzyjcie się składowi, a znajdziecie tam hydrolizowaną keratynę, hydrolizowany kolagen i arginine.

Skład:  
Aqua, Cetearyl Alcohol, Behenamidopropyl Dimethylamine, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Palmitate, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Collagen, Arginine, Lactic Acid, Amodimethicone, Trideceth-10, Dimethiconol, Cyclopentasiloxane, Parfum, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional.

Polecam Wam ten produkt, bo jest tani, wydajny i naprawdę działa. Po serii takich godzinnych rytuałów włosy wyglądają zdecydowanie lepiej. Działanie tego zabiegu mogę porównać do keratynowego prostowania. Tyle, że efekt jest dużo dużo delikatniejszy, bo profesjonalne prostowanie keratyną jednak daje efekt dużego wow. Tu mamy tylko małe wow, które i tak mnie mocno zadowala. Prostowanie w salonie nie jest dla mnie, bo strasznie obciąża włosy czego ja bardzo nie lubię. 

Znacie maskę z keratyną Dr. Sante? A może polecicie mi jakiś inny produkt do zniszczonych włosów z dużą ilością keratyny?

Atina.

Komentarze

  1. Dobrze, że zrecenzowałaś ten produkt. Już miałam go kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to co Ci się w nim nie podoba? Ja się polubiłam z ta maską ;)

      Usuń
  2. Dawno nie miałam takiej maseczki, żeby dłużej w niej chodzić. Na szczęście od kiedy mam szczotkę z Tangle Teezer włosy mniej mi się łamią (ale nadal wypadają i inne takie) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi farbowanie bardzo niszczy włosy i taka maska z keratyną nieźle sobie z nimi radzi ;)

      Usuń
  3. Moim włosom akurat produkty z keratyną w ogóle nie służą :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektórym produkty z keratyną nie służą, to prawda.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty