Jo Malone Earl Grey & Cucumber EDC

Brytyjska tradycja … popołudniowa herbatka. Niezwykła świeżość bergamotki, której herbata Earl Grey zawdzięcza swój niepowtarzalny zapach i orzeźwiająca soczystość ogórka zostały zrównoważone słodkim aromatem wosku pszczelego, wanilii oraz piżmem. Odświeża i poprawia nastrój.

Pojemność: 100ml
Cena: 94 funty
Sklep: John Lewis, eBay


Kuszący, słodki, trochę egzotyczny ten Jo Malone. Jest to moje pierwsze spotkanie z tą marką. Pierwszy raz poczułam ten zapach u koleżanki i cały dzień później zastanawiałam się co to za perfumy. Gdy po raz drugi wyczułam u niej tą tajemniczą woń, to nie wytrzymałam i zapytałam czym tak ładnie pachnie? Jak już się dowiedziałam to od razu przewertowałam internat w poszukiwaniu dobrej ceny na te niestety drogie perfumy. Na szczęście istnieje eBay, gdzie można odkupić używki po całkiem przystępnych cenach. 
Powiem Wam szczerze, że perfumy te bardziej podobały mi się na koleżance. Nie to żeby na mnie były brzydkie, ale jakoś wtedy gdy poczułam je pierwszy raz i gdy jeszcze nie wiedziałam co to za zapach, to wydawał mi się on dużo, dużo piękniejszy. Gdy już miałam swój flakon mój entuzjazm odrobinę opadł. Nie zmienia to jednak faktu, że są one nadal ładne. Bardzo mocno wyczuwam tu herbatę earl grey przełamaną czymś słodkim, trochę egzotycznym. Zapach jest intensywny, ale tylko z początku. Po paru godzinach słabnie i płowieje, co nie ukrywam bardzo mi przeszkadza. Lubię pachnieć wyraziście. Chciałam napisać, że zapach jest wyjątkowy i niespotykany, ale niestety miałam już kiedyś podobne perfumy Burberry Feminino

Nuty głowy:
bergamotka, jaśmin, czerwone jabłko i nuty wodne
Nuty serca:
ogórek i dzięgiel
Nuty bazy:
cedr virgina, piżmo, wanilia, wosk pszczeli

Jo Malone ma bardzo dużo różnych zapachów i czasem sprawdzam jakiś w sklepie. Jak do tej pory kojarzę same cytrusy, które nie wyróżniają się niczym specjalnym. Moje Earl Grey z Ogórkiem wypadają naprawdę dobrze na tle tych, które do tej pory udało mi się powąchać w perfumerii. 

Znacie perfumy Jo Malone? Który zapach skradł Wasze serca?

Atina.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty