Domowe SPA z Nutridome (maseczka do twarzy z awokado, peeling i maska do skóry głowy)

Jesień to idealny czas na SPA w domowym zaciszu. Najlepsze warunki to te gdy mamy możliwość wzięcia kąpieli w wannie, bo wtedy można się lepiej zrelaksować. Ja od kilku lat mam wannę, ale na co dzień wybieram prysznic. Wanna jest zarezerwowana na wieczory pełne relaksu i pielęgnacji całego ciała, twarzy oraz włosów. Ostatnio miałam przyjemność umilać sobie takie domowe SPA kosmetykami Nutridome. Produkty te dostałam do testów, co oznacza, że bardzo dobrze przyjrzałam się ich działaniu i składom. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii, to zapraszam Was do dalszej części dzisiejszej notki. 


Maseczka do twarzy z ekstraktem z awokado

Maseczka z awokado do cery suchej doskonale nawilża i odżywia twarz, szyję oraz dekolt. Dzięki niej pielęgnacja cery suchej i wrażliwej jest o wiele łatwiejsza i bardziej przyjemna. Maseczka świetnie odżywia i wygładza nawet bardzo suche partie twarzy, ujędrnia oraz poprawia elastyczność skóry.Składniki aktywne maseczki to ekstrakt z awokado, który jest bogatym źródłem witamin: A, B, C, D, E oraz K, a także minerałów i protein. W unikalnej formule znajduje się również miód, który delikatnie koi skórę. Maseczka na twarz, dekolt i szyję przywraca skórze naturalną barierę ochronną. Kosmetyk dedykowany jest nawet delikatnej cerze.
2x7ml/14,90zł


Jestem wielką fanką awokado. Jem je prawie codziennie. Próbowałam też nakładać świeży owoc na włosy i na skórę twarzy, ale były to bardzo męczące zabiegi. Awokado nie chciało się dobrze rozsmarować, odpadało i brudziło wszystko wokół. Postanowiłam, że poprzestanę na jego spożywaniu. Jednakże gdy widzę kosmetyk zawierający ekstrakt lub olej z awokado, to zawsze wkładam go do koszyka z zakupami.


Maseczka Nutridome ma na ósmym miejscu w składzie olej z awokado i na siedemnastym ekstrakt. Znajdziemy tu też sok z liści aloesu, ekstrakt z miodu, ekstrakt z rumianku pospolitego, olej arganowy, alantoine i witamine E. Niestety ma też całkiem sporo chemii. 
Z działania jednak jestem zadowolona. Maseczka bardzo dobrze nawilża i odżywia skórę. Nie podrażnia i nie zapycha, co niestety często mi się zdarza przy saszetkowych maskach do twarzy. Zgadzam się całkowicie z producentem, ze maska sprawdzi się nawet przy delikatnej cerze. 
Bardzo podoba mi się też fakt, że maska jest podzielona na dwie mniejsze saszetki. Dzięki czemu mogę jej użyć dwa razy. Jedna porcja wystarcza na pokrycie całej twarzy, szyi i dekoltu.

Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Glycerin, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Trideceth-6, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Persea Gratissima Fruit Extract, Mel Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Argania Spinosa Kernel Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylparaben, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Parfum, Benzyl Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Hydroxycitronellal, Linalool, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone.


Detoks dla włosów i skóry głowy, peeling z aktywnym węglem i pestkami moreli

Potrzebujesz detoksu skóry głowy i włosów? Wypróbuj peeling z aktywnym węglem i pestkami moreli od marki Nutridome. Kosmetyk przeznaczony jest dla każdego, kto chce zrewitalizować skórę głowy, uzyskać fantastyczną świeżość fryzury oraz odzyskać pewność siebie. Aktywny peeling z węglem, zmielonymi pestkami pachnącej moreli oraz wulkaniczną glinką doskonale usuwa zanieczyszczenia i pomaga pozbyć się nadmiaru zrogowaciałego naskórka. Peeling dodatkowo reguluje produkcję sebum. Kosmetyk ma idealną konsystencję i dobrze się rozprowadza, stymulując skórę do regeneracji, a dodatkowo odblokowuje ujścia mieszków włosowych. To, co wyróżnia produkt, to szybkie przywracanie równowagi skórze głowy oraz pomoc w odzyskiwaniu funkcji obronnych skóry. Detoks dla włosów i skóry głowy dostępny jest w formie wygodnej saszetki.
14ml/9,90zł


Do niedawna uważałam, że peeling do skóry głowy jest mi nie potrzebny. Szerokim łukiem omijałam wszelkie informacje na ten temat. Zdanie zmieniłam gdy moje włosy były w opłakanym stanie (przyklapnięte, bez życia). Próbowałam różnych metod przywrócenia im dawnej świetności. W końcu sięgnęłam po peeling domowej roboty i okazało się, że to był strzał w dziesiątkę! Już po pierwszym użyciu widziałam ogromną różnicę. Włosy były odbite od nasady i błyszczące. Peeling z Nutridome jest moim pierwszym peelingiem do skóry głowy ze sklepu. Byłam go bardzo ciekawa.
Od mojej samoróbki różni się głównie wielkością drobinek ścierających i tym, że jest już gotowy. Pomimo tego, że drobinki są mniejsze, to efekt końcowy jest równie zachwycający. Włosy są uniesione od nasady i mają w sobie więcej życia. Przy mojej przetłuszczającej się skórze głowy wystarczy jeden taki zabieg w tygodniu. Sam peeling nie jest łatwy w wykonaniu, tzn. trzeba poświęcić mu trochę czasu i precyzyjnie rozsmarować kosmetyk między włosami, jak najbliżej skóry. No i najważniejsze należy wykonać porządny masaż głowy. Efekt jest jednak wart zachodu.
Jedna saszetka wystarcza na jedno użycie. Produkt łatwo się spłukuje.

Skład:
Aqua, Kaolin, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Propylene Glycol, Cetyl Alcohol, Ceteareth-20, Moroccan Lava Clay, Prunus Armeniaca Seed Powder, Cellulose Acetate, Stearic Acid, Panthenol, Cetrimonium Chloride, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Prunus Persica Fruit Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Lavandula Angustifolia Flower Extract, Rosmarinus Ocinalis Leaf Extract, Salvia Ocinalis Leaf Extract, Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract, Quaternium-91, Cetrimonium Methosulfate, Charcoal Powder, Polyglyceryl-10 Stearate, Polyglycerin-10, Polyglyceryl-10 Myristate, Acetum, Polysorbate 80, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Imidazolidinyl Urea, Sodium Dehydroacetate, Citric Acid, Parfum, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene.

Detoks dla włosów i skóry głowy, maska z mikrokapsułkami aktywnego węgla

Maska z mikrokapsułkami aktywnego węgla od marki Nutridome to idealny detoks dla włosów i skóry głowy. Maska pomaga redukować nadmierne rogowacenie naskórka i świetnie usuwa zanieczyszczenia. Produkt zawiera w recepturze ekstrakt z cytryny, który jest bogaty w kwasy AHA. Kosmetyk jest skarbnicą wielu składników odżywczych, pielęgnujących włosy oraz skórę głowy.Maska odświeża kosmyki, głęboko je nawilża i dokładnie detoksykuje skalp. Wszystko za sprawą mikrokapsułek aktywnego węgla. Kosmetyk sprawdzi się, jeżeli chcesz dodać włosom blasku, zdrowego wyglądu i marzysz o tym, aby ochronić je przed szkodliwymi czynnikami. Zawarty w masce Nutridome olej z awokado ochrania włosy przed działaniem środowiska zewnętrznego. W składzie znajdziesz także cudownie pachnący kwiat gardenii i olej kokosowy. To połączenie zadziała zbawiennie na Twoją skórę.
14ml/9,90zł


Z tym produktem mam mały problem, ponieważ nie do końca widzę potrzebę go stosowania. Być może robię to źle lub moje włosy i skóra głowy woli jednak peeling! Nie mogę powiedzieć, żeby maska nic nie robiła. Włosy są po niej bardziej nawilżone i skóra głowy jakby bardziej odświeżona, ale brakuje mi tu efektu wow jaki odnotowuje w przypadku peelingu. Myślę, że może się ona lepiej sprawdzić przy skórze suchej, czyli zupełnie innej niż moja.

Skład:
Aqua, Glycerin, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Cetrimonium Chloride, Ceteareth-20, Betaine, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Dicaprylyl Carbonate, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Citrus Aurantifolia Fruit Extract, Citrus Limon Peel Extract, Hydrolyzed Ceratonia Siliqua Seed Extract, Amodimethicone, C12-14 sec-Pareth-5, C12-14 sec-Pareth-9, Zea Mays Starch, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-7, Quaternium-91, Cetrimonium Methosulfate, Carbon Black, Microcrystalline Cellulose, Lactose, Steareth-2, Steareth-21, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Decylene Glycol, Caprylyl Glycol, Acetic Acid, Parfum, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene


Podsumowując kosmetyki Nutridome nie mają idealnych składów, ale są przyjemne w użyciu, mają przystępne ceny, działają i mają w sobie całkiem sporo naturalnych olejów i ekstraktów. Osobiście najbardziej jestem zadowolona z peelingu do skóry głowy i to jego polecam Wam najmocniej.

Znacie kosmetyki Nutridome? Stosujecie peelingi do skóry głowy? Który kosmetyk z dzisiejszej notki najbardziej Was zainteresował?
Atina.

Komentarze

  1. Wszystkie kosmetyki prezentują się ciekawie i każdy zachęca do zakupu :)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Również kupiłabym go, z samego faktu na skład! Myślę, że warto byłoby je wszystkie przetestować, na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w składach znajdziesz pełno ciekawych ekstraktów i olejów ;)

      Usuń
  3. Muszę wypróbować tą maskę do skóry głowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że u Ciebie lepiej się sprawdzi niż u mnie. koniecznie daj znać jak już wypróbujesz;)

      Usuń
  4. ta z awokado moze byc super !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty