Natura Care Łagodzący płyn micelarny do skóry wrażliwej

Płyn ten znalazłam w drogerii Natura. Zapłaciłam za niego niecałe 14zł za butle o pojemności 400ml. Niezła cena za tę pojemność oraz jakość. W sklepie znajdziecie też mniejsze opakowanie tego kosmetyku - 100ml/6,99zł oraz wersje odświeżającą do każdego rodzaju skóry. Mnie jakoś bardziej zainteresowała wersja łagodząca, ale następnym razem na pewno sprawdzę też tą drugą.


Płyny do demakijażu schodzą u mnie jak woda, więc często kupuje je na zapas, bo wiem, że i tak na pewno je zużyje. Będąc w Polsce szukałam czegoś nowego i niezbyt chemicznego. Tak trafiłam na kosmetyk Natura Care, który produkowany jest specjalnie dla drogerii Natura. Z tej marki dostępne są jeszcze maseczki do twarzy w saszetkach i na tkaninie, balsamy do ciała (niestety zawierają parafinę;/), mydła w płynie, żele pod prysznic, kremy do stóp i do dłoni. Po szybkim przeglądzie składów ja zostaje przy płynach micelarnych ;)

Wersja łagodząca bardzo dobrze radzi sobie z demakijażem twarzy. Z oczami nie jest już tak gładko, ale tragedii nie ma. Wystarczy dłużej przytrzymać płatek przy oku i jest zadowalająco przy zwykłym makijażu oka. Produkt nie podrażnia, lekko nawilża i odświeża. Najbardziej podoba mi się skład gdzie zaraz za wodą jest woda z oczaru wirginijskiego, a tuż za nim sok z liści aloesu. Nieźle jak na drogeryjny płyn micelarny! Na dalszych pozycjach wyłapałam jeszcze ekstrakt z kasztanowca zwyczajnego i ekstrakt z aronii czarnej. 

Skład:
Aqua, Hamamelis Virginiana Water, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Propylene Glycol, Polysorbate 20, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Cocoamphoacetate, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Glycerin, Aronia Melanocarpa Extract, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfum, CI 17200.

Znacie produkty marki Natura Care? Wiedziałyście, że mają taki fajny płyn micelarny?

Atina.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty