Zużyłam, więc się wypowiem (Calvin Klein, Henrik Vibskov, Yves Rocher)

Dzisiaj przybywam do Was z pachnącymi pustakami. Perfumy uwielbiam i używam codziennie, nawet do sklepu po bułki. Zapachy dzielę ze względu na porę roku oraz ze względu na okazję. Zawsze mam w zapasie kilka flakonów ;) Jeśli jesteście ciekawe czym pachniałam w ostatnich miesiącach to zapraszam do dalszej części notki.


Eternity Moment Calvin Klein EDP
Z tym zapachem miałam wzloty i upadki. Raz go kochałam, a raz nienawidziłam. W momentach miłości wydawało mi się, że pachnę bardzo intensywnie, intrygująco i ciekawie. W momentach nienawiści zapach również był mocny, ale już mnie męczył i wydawał mi się mydlany. Jedynym sposobem na powrót miłości było całkowite odstawienie go na kilka tygodni. 
Eternity Moment są bardzo kwiatowe, trochę słodkie i raczej ciężkie. Ja wyczuwam tu konwalie, ale nuty zapachowe wskazują na to, że to może być piwonia. Zapach jest bardzo wyrazisty, intensywny i trwały. Kiedyś bardzo chciałam klasyczne Eternity, więc to może je sobie sprawię przy najbliższej okazji. 
Nuty zapachowe: kwiat granatu, gujawa, liczi, chińska piwonia, malinowy kaszmir, drzewo różane, piżmo. 

Type D Henrik Vibskov
Niestety, ale ten zapach miałam tylko w próbce. Warto jednak o nim wspomnieć, bo jest mało popularny, a pachnie niezwykle ciekawie. Dla mnie jest on intensywny, słodko-cierpki. Nutami głowy są bergamotka i różowy pieprze. Nutami serca są jaśmin, kwiat afrykańskiej pomarańczy, cynamon i imbir. Nutami bazy są drzewo sandałowe, fasolka tonka, wanilia i styraks. Na początku jest właśnie cierpki, a później zmienia się w waniliowo - korzenną słodycz. 

Flowerparty Yves Rocher EDT
Kwiatowo-owocowy zapach zamknięty w uroczym flakonie. Kompozycja miła dla nosa, ale niestety nietrwała i mało intensywna. Do tego niestety płaska. Ot taki cukiereczek dla małych dziewczynek;) 
Nuty głowy: pomarańcza i mandarynka. 
Nuty serca: esencja różana i liczi.
Nuty bazy: wanilia. 

Znacie któryś z tych zapachów? Czym aktualnie najchętniej pachniecie?

Atina.

Komentarze

  1. Nie znam żadnego z tych zapachów. Na co dzień zmieniam zapachy i nie sięgam codziennie po to samo.
    Ale mam jedne swoje najukochańsze perfumy i jest to klasyczny Dior j'dore - najukochańszy od lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. KOSMETYKI PANI DOMU - OLA mi się zdarza przez kilka dni używać tego samego zapachu. Dior j'dore wąchałam dawno temu i wtedy mi się podobał, ale nie wiem jak teraz bym go odebrała. Musze to kiedyś sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam calvina swietne były

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych zapachów ;)
    Ostatnio bardzo polubiłam Avon Luck :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten flakon Kleina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie za drogie są

    OdpowiedzUsuń
  7. TINA piąteczka ;)


    JOANNA a jaki to zapach? Słodki, kwiatowy, owocowy czy jeszcze inny?

    DAGA szczerze mi się średnio podobał, ale chyba dlatego, że to było 100ml i był strasznie duży;/ zawsze bardziej mi się podobają 50-tki:)


    GOŚKA rozumiem i mogę Ci tylko doradzić aby polować na promocje. Z tego co pamiętam to perfumy CK w czasie promocji można dostać w naprawdę niskich cenach w Rossmannie, a YR ma też często obniżki i różne kody rabatowe. Swój flakon dostałam gratis do zamówienia ;)


    OdpowiedzUsuń
  8. nie mój klimat zapachowy, ale butelka fajna ;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty