Perfect Skin Hydro-Complex Suplement diety dla osób dbających o zdrową skórę

Od kilku miesięcy biorę różne suplementy diety na poprawę stanu cery i włosów. Perfect Skin Hydro-Complex był pierwszym po jaki sięgnęłam. Niestety miałam tylko jedno opakowanie, które wystarczyło mi na miesięczną kurację. Nie kupiłam więcej, bo nie wiedziałam czy się on u mnie sprawdzi. Wróciłam do Anglii i już nie mogłam dokupi kolejnych paczek. Dlatego później sięgnęłam po angielskie suplementy o których mam nadzieję też Wam napisać na blogu.


Producentem tychże tabletek jest Olimp Labs. Do tej pory raczej nie miałam kontaktu z ich produktami, a przynajmniej nie przypominam sobie o takowych. 
Zalecana porcja dzienna to jedna kapsułka pomiędzy posiłkami. Dla mnie to duży plus, bo nie lubię brać tabletek więcej niż raz dziennie, a jeszcze bardziej nie znoszę łykania tabletek w czasie posiłku!
Skład prezentuję się następująco:


Tabletki kosztowały mnie w stacjonarnej drogerii około 30 zł, ale później widziałam, że można je dostać online za połowę tej ceny. Według mnie warte są nawet te 30zł, a jeśli można kupić je taniej to jeszcze lepiej. 
Po jednym miesiącu zauważyłam, że cera była bardziej nawilżona, jaśniejsza i bardziej promienna. Naprawdę widziałam poprawę i myślę, że jak przyjadę na wakacje do Polski to kupię jeszcze ze 2-3 opakowania, aby sprawdzić dokładniej ich działanie. 
Skład jest ciekawy, bo oprócz typowych upiększaczy jak kolagen czy kwas hialuronowy mamy tu jeszcze inne ważna dla skóry i włosów składniki. Ja akurat na włosach nic specjalnie nie zauważyłam, ale i nie tego oczekiwałam od tego produktu. Super, że w składzie znajduje się naturalna witamina C, bo ona pomaga w procesie powstawania nowych włókien kolagenowych. Bez niej nie osiągnie się dobrych efektów. 
Ogólnie byłam zadowolona z tego suplementu i polecam Wam go wypróbować. 

Bierzecie suplementy diety poprawiające wygląd skóry lub/i włosów?

Atina.

Komentarze

  1. Raczej nie używam takich supleenmtów :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam je kiedyś. Obecnie nie stosuję żadnych suplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna recenzja, może wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami suplementuję składniki na włosy, ale aktualnie mają się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MONIKA R zapewne jesteś szczęśliwą posiadaczką pięknej cery:)
    Również pozdrawiam ;)

    KASIA J i jak się u Ciebie spisywały?

    JULIA miło mi, że Ci się recenzja spodobała ;*

    MONIKA w takim razie gratuluje zdrowych i ładnych włosów! a jaki suplement brałaś, żeby poprawić ich kondycje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też na szczęście nie muszę takich kosmetyków używać. Nie mam problemów z cerą ale z butami to już inna sprawa. Muszę zakupić jakieś fajne, tylko nie wiem na które się zdecydować ? https://butymodne.pl/damskie-caprice-c531.p2.html jest tak duży wybór że najchętniej bym kupiła kilka par na raz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja staram się dostarczać wszystkiego co trzeba w diecie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. NATULKA butów nigdy za dużo ;)

    REBA też staram się dbać o to co jem, ale niestety na mojej cerze tego nie widać;/ ale jeśli Ty masz piękną cerę to mogę Ci tylko pogratulować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dieta to podstawa! Gwarantuje dobre zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. MONA oczywiście, ale nie jest łatwo dostarczyć do organizmu wszystkich potrzebnych mu witamin i dlatego czasem się wspomagam. W moim przypadku szczególnie celuję w wygląd cery, czasem też kupię coś dla włosów. Kolagen naturalnie występuje w takich produktach, ze ciężko byłoby mi się w nie zaopatrywać, a w dodatku większości po prostu nie lubię;/ Salceson, żelatyna spożywcza, golonka, płetwa rekina czy galaretka owocowa nie są dla mnie;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty