Hairburst Healthy Hair Vitamins Naturalny suplement diety na długie, grube i zdrowe włosy

Kupując ten suplement nie wiedziałam, że jest on aż tak popularny. Mną kierował dobry, naturalny skład oraz dobra promocja! Produkt nie należy do najtańszych (25 funtów), ale mi trafiła się wyjątkowa okazja i w podanej cenie miałam dwa opakowania, które wystarczyły mi na dwumiesięczną kurację.


Hairburst zawiera mnóstwo dobroczynnych składników, które włosy uwielbiają i potrzebują. W tabletkach znajdziemy witaminę A, witaminę D3, witaminę C, tiaminę, ryboflawinę, niacynę, witaminę B6, kwas foliowy, witaminę B12, biotynę, kwas pantotenowy, wapń, cynk, miedź, selen, MSM (metylosulfonylometan), kolagen, kwas hialuronowy, krzemionkę, L-leucynę, N-acetylocysteinę, L-metioninę, L-lisinę, L-isoleucine, L-waline.
Najciekawszym składnikiem wydaje mi się tu MSM, czyli siarka pochodzenia organicznego, która jest składnikiem kreatyny budującej włosy, czy paznokcie. Dzięki niej włosy rosną zdecydowanie szybciej.


Po dwóch miesiącach kuracji zaobserwowałam szybszy wzrost włosów, ich pogrubienie, trochę lepsze nawilżenie i co dla  mnie było najważniejsze włosy przestały mi wypadać. Przed rozpoczęciem suplementacji może nie wypadały mi garściami, ale było ich na tyle dużo, że już się trochę tym martwiłam. Po Hairbust w wannie wyławiałam dosłownie 2-3 włosy. Ten stan utrzymywał się jeszcze przez dobre 2-3 miesiące po skończonej kuracji Teraz znowu wypada mi ich trochę więcej, ale nie tyle co na początku. Moje paznokcie również zyskały i stały się mocniejsze, bardziej błyszczące i też szybciej rosły.
Wrócę jeszcze na chwilę do szybszego wzrostu włosa. To nie jest żadna bujda. Farbuje włosy na blond i przez te kilka miesięcy byłam strasznie zła, że tak szybko pojawiają mi się odrosty;/
Jestem pewna, że powtórzę tę kurację jesienią, bo teraz stosuje tabletki z kolagenem i chciałabym to jeszcze pociągnąć przynajmniej do końca sierpnia. Nie chcę też brać naraz kilku suplementów diety i dlatego wszystko muszę sobie rozłożyć w czasie.
W Hairbust podoba mi się jeszcze to, że przy okazji uzupełniam sobie braki różnych witamin i minerałów.

Znacie Healthy Hair Vitamins od Hairburst? 
Atina.

Komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o tym suplemencie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MONIKA w Anglii jest bardzo popularny, ale widziałam, ze w Polsce też sporo dziewczyn się nim interesuje. Przez jakiś czas nawet ktoś prowadził sprzedaż Hairburst'a, ale ostatecznie strona jest zamknięta;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukałam suplementu o podobnym działaniu, lecz tego nigdy nie widziałam. Skład wygląda fajnie, chętnie sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem efektu działania, skład jest bardzo zachęcający.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten suplement, kiedyś brałam podobne.

    OdpowiedzUsuń
  6. EWA polecam ;)

    MARTYNA na moje włosy zadziałał, rosły jak szalone i były zdecydowanie grubsze ;)

    ANITA i jak działały na Twoje włosy te podobne suplementy?

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę jest tak dobry? A można go normalnie gdzieś tutaj kupić ? Bo mnie bardzo zaciekawiło to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Amelia dla mnie jest najlepszy! Wcześniej zdarzało mi się łykać tylko skrzyp polny po którym nie widziałam praktycznie żadnych efektów;/
    W Polsce widziałam je na Allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi bardzo odpowiada, włosy od razu lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się muszę nad czymś takim zastanowić bo moje włosy są straszne :/

    OdpowiedzUsuń
  11. OLA a z czym masz największy kłopot jeśli chodzi o Twoje włosy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Brałam kiedyś podobne suplementy, włosy mi wtedy rosły jak szalone :d

    OdpowiedzUsuń
  13. OLKA mi akurat nigdy nie zależało na szybkim wzroście włosów, ale zniosę ten mankament jeśli będą grubsze i przestaną wypadać ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi strasznie wypadają, może i u mnie sie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. HANIA koniecznie! ja jak na razie nie znalazłam nic lepszego. ten suplement zawiera tak wiele witamin i minerałów, że musi Ci chociaż trochę pomóc ;) tylko pamiętaj, żeby pobrać go minimum dwa miesiące lub ostatecznie jeśli szkoda Ci pieniędzy, bo nie wiesz czy zadziała to jeden miesiąc, a później zadecydujesz czy brnąc w to dalej.

    OdpowiedzUsuń
  16. o proszę, chyba spróbuję w takim razie

    OdpowiedzUsuń
  17. FAUSTYNA koniecznie podziel się z nami swoją opinią ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty