Make Me Bio Woda pomarańczowa do skóry dojrzałej i naczynkowej

Woda z kwiatów pomarańczy jest odpowiednia dla wszystkich rodzajów skóry. Szczególnie polecamy ją jednak cerze dojrzałej i naczynkowej, ze względu na jego łagodzące i rozjaśniające właściwości. Hydrolat oczyszcza i odświeża skórę, działa tonizująco i kojąco. Rozjaśnia przebarwienia i pomaga walczyć ze zmarszczkami, głęboko nawilża i poprawia elastyczność skóry. Jego zapach działa odprężająco i pobudza zmysły. Woda pomarańczowa może być stosowana jako tonik do twarzy, odświeżająca mgiełka i wcierka do skóry głowy.

Pojemność: 100ml
Cena: 19-26zł
Sklep: drogerie internetowe
Kraj pochodzenia: Polska


Woda pomarańczowa to mój trzeci kosmetyk od Make Me Bio. Dziwna sprawa, ale wszystkie trzy brzydko pachniały. Początkowo myślałam, że to taka przypadłość wody różanej klik, ale kolejne dwa kosmetyki równie nieładnie pachniały.  Zarówno Krem do rąk intensywnie nawilżający klik jak i woda pomarańczowa posiadają okropną nutę zapachową. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją. Nie wiem czy skusze się na czwarty produkt tej firmy. 
Działanie jak zawsze było poprawne. Mgiełka nawilżała, odświeżała oraz łagodziła lekkie zaczerwieniania. Na minus mogę jeszcze dorzucić słabą wydajność. Może gdyby dozownik dawał bardziej rozproszoną mgiełkę, to produkt byłby wydajniejszy. 
Kosmetyk służył mi jako tonik oraz jako mgiełka do twarzy przed nałożeniem pielęgnacji zarówno porannej jak i wieczornej. Gdyby nie zapach, to chętnie wróciłabym jeszcze do tego produktu.

Skład:
woda z pomarańczy gorzkiej, woda, potassium sorbate, sodium benzoate, citric acid

Dajcie zna czy macie podobne odczucia względem zapachów kosmetyków Make Me Bio? 

Atina.

Komentarze

  1. Zapach to ważna dla mnie kwestia więc nie wiem czy się na nią zdecyduję, chociaż ma wiele pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kosmetyk, zastanawiam sie czy nie kupić mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. AHATHA nie wiem, może z moim nosem jest cos nie tak ;d


    JULIA jako prezent odradzam ze względu na ten nieciekawy zapach;/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tak samo, no zapach jest dla mnie do zniesienia

    OdpowiedzUsuń
  5. MARIANNA czyli jednak nie jestem, osamotniona w moich odczuciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa, moja skóra mogłaby na tym skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  7. DAGA skora na pewno ;) gorzej z nosem ;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty