ASOS Kalendarz adwentowy z produktami do twarzy i ciała 2019

W tym roku postanowiłam się trochę rozpieścić i kupiłam sobie kalendarz adwentowy z kosmetykami. Wybór był bardzo trudny. Początkowo myślałam o The Body Shop, ale ostatecznie zachwycił mnie ten z ASOS. Upolowałam go z 20% zniżką, ale na polskiej stronie jest on cały czas dostępny w niższej cenie niż w UK. W Anglii cena regularna to 70 funtów, a w Polsce dostaniecie go już za 57,14 funtów, czyli około 285 złotych. Moim zdaniem się opłaca ;)


Nie zdradzę całej zawartości, ponieważ nie chce Wam psuć niespodzianki. Podam tylko te produkty, które bardzo chciałam mieć i zaważyły na mojej decyzji o zakupie tego kalendarza.
Pierwszy kosmetyk to puder transparentny Laura Mercier (9,3g). Zawsze chciałam go wypróbować i pewnie prędzej czy później i tak wpadłby w moje łapki. Pełnowymiarowe opakowanie zawiera 29g produktu i kosztuje 225zł. Drugim kosmetykiem, który do mnie przemówił jest krem do twarzy z kolagenem Elemis Pro Collagen Marine Cream (30ml). Słoiczek o pojemności 50ml kosztuje ponad 400zł. Trzecim i ostatnim moim hitem z tego kalendarza jest krem pod oczy Clinique All About Eyes (15ml - pełen wymiar), który kosztuje 169zł. 
Oczywiście w kalendarzu jest jeszcze sporo innych smaczków (24 sztuki), ale te trzy produkty najmocniej mnie zainteresowały. Zamierzam sobie w grudniu otwierać codziennie jedno pudełeczko, więc nie zgłębiałam dokładnie całej zawartości. Pozwoliłam sobie otworzyć tylko pierwszy kartonik, w którym znalazłam żel usuwający plamy i niedoskonałości Origins Super Spot Remover (pełnowymiarowe opakowanie). Żel zawiera kwas salicylowy, który przyspiesza proces gojenia. Koszt takiego cuda to 79zł.
Całość jest zapakowana w piękne kartonowo - korkowe pudełko, które na pewno ze mną zostanie. Może ono posłużyć do przechowywania kosmetyków czy innych bibelotów ;)


Podobno te kalendarze szybko się wyprzedają, więc jeśli macie na niego ochotę to nie zwlekajcie z zakupem. 

Jak Wam się podoba kalendarz adwentowy z ASOS? Lubicie takie gadżety?

Atina.

Komentarze

  1. Bardzo lubię kalendarze adwentowe ;) ten mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. MONIKA R. a miałaś może już jakiś z kosmetykami?:)

    SYLWKA1128 :)

    KASIA :)

    RUPIECIARNIA DROBIAZGÓW taki kalendarz to niezły deal ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie nie ciągnie do tych kalendarzy. Wolę za te pieniądze kupić coś czego faktycznie potrzebuję :) nigdy nie widziałam kalendarza który by mnie zachwycił i zapragnęłabym go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że ASOS też ma w swojej ofercie kalendarz. Jestem ciekawa co tam przygotowali, tak więc będę śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NATURALNIE NA DZIEŃ DOBRY ja do tej pory też tak miałam jak Ty. Kilka lat temu skusiłam się na kalendarz z lakierami do paznokci Ciate i nigdy ich nie zużyłam. Teraz wiem, że to był błąd. Teraz zdecydowałam się na ten z Asos, bo te trzy produkty o których pisałam bardzo chciałam mieć, a cena ich sporo przewyższa cene kalendarza. A do tego będę miała jeszcze 21 innych produktów z których nawet jeśli tylko część mi się przyda to i tak wyjdę na swoje ;d no i fajna jest ta cała otoczka kalandarzy adwentowych ;)

    EMI w takim razie zapraszam Ci na mojego Instagrama, bo tam zamierzam pokazywać zawartość kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ATINA - Otoczka kalendarzowa mi się podoba. Jeszcze jak nie znasz zawartości. Czyli jakby mąż mi sam od siebie kupił to spoko. Ale sama bym nie kupiła bo pewnie znałabym już zawartość :D
    Sama szukam tak aby kupić jak najtaniej. Też bym pewnie się zdecydowała na kalendarz na Twoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kalendarz, codziennie taka mała niespodzianka to fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam kalendarza adwentowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NATURALNIE NA DZIEŃ DOBRY no tak jak znasz zawartość to przyjemność już trochę mniejsza. Ja starałam się nie zagłębiać w każdą rzecz, która tam jest. Rzuciłam okiem na listę i wyłapałam swoje hity.

    KARINA :)

    CHERRY BELLE kiedyś musi być ten pierwszy raz. Ostatnio widziałam też fajne kalendarze z herbatkami i świeczkami zapachowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kalendarze adwentowe, miniaturki są urocze, plus dodatkowo można je zabrać na podróż.

    OdpowiedzUsuń
  11. ODSZKODOWANIE ZA BRAK PRĄDU miniaturki są ok, ale kalendarz zawiera również pełnowymiarowe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty