Prezentownik: Naturalna sól do kąpieli DIY

Świąteczny prezent wcale nie musi kosztować majątku. Ja osobiście najbardziej doceniam te które ktoś własnoręcznie zrobił specjalnie dla mnie. Co roku dostaje puszkę pysznych ciasteczek upieczonych przez mamę mojej koleżanki. Jest to dla mnie bardzo miłe :) Natomiast druga koleżanka z niecierpliwością czeka na sól wykonaną przeze mnie. Ma ona problemy skórne i ta sól to dla niej wybawienie! Może się cieszyć długimi kąpielami w wannie bez ryzyka infekcji intymnej czy wysypki skórnej. 


W tym roku postawiłam na naturę i nie użyłam żadnych barwników ani syntetycznych olejków. Wszystko jest w 100% naturalne! Zwiększyłam też pojemność słoików, aby koleżanki mogły cieszyć się dłużej zdrowotnymi kąpielami.


Składniki:
- sól himalajska grubozioarnista
- olej z dzikiej róży
- olejek lawendowy
- olejek z mandarynki
- suszona lawenda

Wszystkie składniki mieszam ze sobą w misce i gotowe. Za nim jednak sól przesypię do słoika zostawiam na 24 godziny na papierze do pieczenia, aby przeschła.
Tym razem sięgnęłam po lawendę i to ona gra tu pierwsze skrzypce. Działa przeciwgrzybicznie, przeciwbakteryjne i przeciwzapalne. Wspomaga walkę z cellulitem oraz hamuje nadmierną potliwość. A do tego pięknie i intensywnie pachnie! Sam zapach uspokaja i relaksuje.

Proporcję robiłam na oko, ale możecie się posiłkować moimi starymi przepisami:
Sól do kąpieli Brzoskwiniowy Sad klik
Różana Sól do kąpieli klik

Co myślicie o takim własnoręcznie wykonanym prezencie dla bliskich?
Atina.

Komentarze

  1. Świetna kompozycja i ciekawy pomysł na prezent! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. JENOVIA DŻEMSON dziękuje bardzo ;* Również pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnoręcznie i naturalnie. lepiej być nie może! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam sól i jest super. Ja jednak lubię pianę w wannie. Jak myslisz? Można dodać płatki mydlane do tej mieszanki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci sól przypasowala😉 Nigdy nie robiłam mieszanki z płatkami mydlanymi, ale wydaje mi sie, że powinno być ok.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty