Function of Beauty, czyli personalizowany szampon i odżwywka do włosów

Dziś chciałam się podzielić z Wami moim niedawnym odkryciem, czyli personalizowanym szamponem i odżywką do włosów Function of Beauty. Jest to amerykańska firma, która prowadzi swoją sprzedaż głownie w Stanach Zjednoczonych oraz w Wielkiej Brytanii. Produkty te nie zawierają parabenów, siarczanów i są w 100% wegańskie. 


W pierwszym etapie budujemy swój włosowy profil i wybieramy typ naszych włosów (proste, faliste, kręcone). Następnie określamy ich strukturę oraz wilgotność skóry głowy. 
Kolejnym etapem jest wybór maksymalnie pięciu potrzeb naszych włosów, np. nawilżenie, ochrona koloru czy dodanie objętości. 
Krok trzeci to czysta przyjemność. Musimy wybrać aromat naszych kosmetyków, a do wyboru są naprawdę obłędne zapachy, np. brzoskwinia, gruszka czy milkshake. Jakby tego było mało to jeszcze możemy zadecydować o intensywności tejże gruszki czy brzoskwini.
Czwarty krok daje nam możliwość podpisania szamponu i odżywki naszym imieniem.
Piąty i ostatni etap to wybór koloru.
Istnieje też opcja bez zapachu i bez koloru!

Według mnie to świetna sprawa i gdyby nie cena to na pewno już bym kliknęła swój zestaw! Myślę, jednak o zakupie tych cudeniek dla mojej przyjaciółki na urodziny. Zawsze mam problem co jej kupić, a taki zestaw na pewno ją ucieszy, bo bardzo dba o swoje włosy. 
Najbardziej opłaca się wybrać zestaw w dużych opakowaniach (dwie butelki o pojemności 473ml), który kosztuje 39 funtów. Pojedyncza sztuka, np. szamponu o tej samej pojemności kosztuje 29 funtów. Istnieje również możliwość wysyłki do Polski, niestety w tej opcji produkty wychodzą dużo drożej! Za ten sam zestaw policzono mi 59 euro! 

Słyszałyście o Function of Beauty? Co myślicie o takim personalizowaniu kosmetyków? Mi ten pomysł bardzo się podoba i chętnie widziałabym tego typu opcję w Polsce. 

Atina.

Komentarze

  1. Pierwsze słyszę. Ale faktycznie świetny pomysł.
    Cena lekko odstrasza ale na prezent, dlaczego nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też chętnie dostałabym taki zestaw w prezencie 😁😉

      Usuń
  2. To jest dla mnie totalna nowość, jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków. Taki prezent chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I don't know the brand! Is very pricy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa opcja, ciekawe kiedy do nas zawita. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam szampon i odżywkę do włosów function of beauty i zapachu róży jakiś czas temu. Mam bardzo wymagające włosy zniszczone wieloma zabiegami. Produkty do włosów z tej firmy to ja cuda na głowie. Na początku podeszłam specyficznie do produktów że względu na cenę ale warto było wydać każdy grosz na nie. Czas oczekiwania nie jest długi około 10 dni. Już po pierwszym zastosowaniu widać diametralną różnicę. Włosy są miękkie, błyszczące i świetnie się układają. A do tego zapach jest obłędny. Szczerze polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy jest podany sklad produktów po otrzymaniu przesyłki? Mam wrażenie, że jest to ściśle strzeżona tajemnica, a jako osoba sprawdzająca skład wszystkiego, nie zdecydowałabym się na takiego kota w worku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to nie wiem, ale wydaje mi się, że muszą podać skład. Każdy kosmetyk musi takowy miec ;)

      Usuń
  7. Nawet nie wiedziałem, że jest taka możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Personalizacja własnego szamponu to świetny pomysł na indywidualne podejście do swoich włosów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty