NaturalME Olej z dzikiej róży do skóry suchej i dojrzałej

Olej z dzikiej róży trafił do mnie przypadkiem. Byłam na stacjonarnych zakupach i trafiłam na spore obniżki kosmetyków NaturalME. Zdecydowałam się wtedy na hydrolat z melisy oraz tenże olej. Od razu Wam zdradzę, że dzika róża mi służy. Widzę dużą poprawę w wyglądzie mojej cery odkąd ją stosuje. Skóra jest zdecydowanie jaśniejsza i wygląda na bardziej wypoczętą. To zapewne zasługa witaminy C, której ten olej całkiem sporo zawiera.


Olej z dzikiej róży to taki niepozorny eliksir młodości. Mocno nawilża, zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry, leczy trądzik, egzemę i łuszczycę, niweluje przebarwienia, spłyca drobne zmarszczki, uelastycznia oraz wygładza skórę. Można stosować go również na włosy i paznokcie. Ja stosuje go codziennie wieczorem do masażu twarzy. Daje całkiem niezły poślizg.  
Poza witaminą C, olej ten zawiera jeszcze witaminę A, która jak wiadomo też ma duże działanie przeciwzmarszczkowe. 
Jego dużą zaletą jest też to, że charakteryzuje się niemal zerową komedogennością. Nie zatyka porów i nie powoduje wyprysków. Ładnie się wchłania i nie pozostawia bardzo tłustej powłoki. 
Polubiłam się z olejem z dzikiej róży i jestem zachwycona jakością od NaturalME. Na pewno jeszcze nie raz kupię od nich oleje;) Nie pamiętam ile zapłaciłam za swoje opakowanie, ale na stronie producenta buteleczka o pojemności 50ml kosztuje 27zł. To naprawdę niewiele za naturalny produkt, który działa ;)

Znacie olej z dzikiej róży? Jak spisywał się na Waszej cerze?

Atina.

Komentarze

  1. Never tried it but sound good :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się zapowiada ta marka

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory stosowałam tylko olej z róży damasceńskiej, mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z damasceńskiej jeszcze nie miałam, ale słyszałam, że trzeba uważać bo wiele z tych olejków jest oszukanych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie stosowałam produktów tej marki, ale chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty