Moje zakupy na krokusowe.com

Dziś chciałam Wam pokazać ciekawy sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami. Krokusowe.com to moje najnowsze odkrycie. Sklep ma bogatą ofertę różnych firm kosmetycznych, a do tego często daje rabaty ;) W jednym miejscu znalazłam wszystko co od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie i chciałam wypróbować. W dalszej części notki możecie podejrzeć moje zakupy :) 


Zaopatrzyłam się w trzy produkty od Dolina Czeremchy. Dziewczyny jak te kosmetyki pachną i jak pięknie wyglądają! Już po samym wyglądzie wiem, że będą ekstra ;d  Na razie kupiłam olejowy krem do mycia twarzy "Czeremchowy", który wygląda i pachnie obłędnie. Kolejnym moim wyborem jest szampon w kostce "Rokitnikowy" do włosów cienkich i suchych. Będę się powtarzać, ale pachnie cudownie! Trzecim i ostatnim produktem jest mydło do twarzy "Niebieskie Dzwonki", które słodko pachnie polnymi kwiatami. Wybrałam je bo uwielbiam niebieski kolor i chyba jeszcze nigdy nie miałam mydła w tym kolorze!? Jakby było mało, to jeszcze urzekła mnie jego nazwa:) Na pewno za jakiś czas na blogu pojawią się recenzje tych produktów.


Kolejne cudo z mojego zamówienia to mydło Pomarańcza i Rozmaryn od Mydlarnia Cztery Szpaki. Mam już od nich szampon w kostce i jestem z niego bardzo zadowolona. Recenzja wkrótce! Mydło pachnie bardzo intensywnie jak na naturalny wyrób. Na pewno wyląduje w mojej kąpielowej mydelniczce ;)


Skusiłam się też na szałwiowy hydrolat od Bosphaera. Kupiłam go bo był niedrogi. Ma czysty skład, pachnie nijako, ale dobrze wpływa na moją cerę. Ma świetny atomizer, który robi lekką, dobrze rozproszoną mgiełkę.


Wzięłam też krem do twarzy z rokitnikiem i maliną Sunny Touch od Republika Mydła. Jest to moje pierwsze spotkanie z tą marką! Krem ma urocze, szklane opakowanie i z tego co pamiętam świetny skład. Powinien się sprawdzić jako letni krem na noc ;)


Nie powinnam, ale kliknęłam jeszcze jeden szampon w kostce. Ten pochodzi z Miodowej Mydlarni.  Chodził mi po głowie odkąd tylko go wypuszczono na rynek ;d Wybrałam wersje Miód i Żurawina bez opakowania, bo tak jest bardziej ekologicznie. W domu na pewno znajdę coś do jego przechowywania. Ma intensywny, słodki zapach!


Ostatnią rzeczą jaką wybrałam jest wielorazowy płatek Ovium. Byłam go ciekawa, ale już teraz żałuje, że nie wzięłam wersji powiększonej. Zdecydowanie bardziej by mi się przydała.


Drogeria krokusowe.com dorzuciła mi do zamówienia trzy próbki.  Wszystkie chętnie przetestuję, ale najbardziej cieszy mnie krem do twarzy Clochee z SPF30. Nie żałuję pieniędzy na kremy z ochroną przeciwsłoneczną do twarzy, ale nie lubię wyrzucać kasy na coś co mnie np. uczula lub robi tłuste placki na skórze. Chętnie sprawdzę jego działanie i jeśli się sprawdzi to z przyjemnością sięgnę po pełnowymiarowe opakowanie :)


Jak Wam się podobają moje zakupy? Ja jestem z nich bardzo zadowolona :)

Atina.

Komentarze

  1. Mydło do tworzy "Niebieskie Dzwonki" wydaje się interesujące 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś użyje go po raz pierwszy. Juz nie mogę się doczekać 😊

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe kosmetyki. Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zakupy! Zazdroszczę. Niczego nie miałam ale większość znam. Czekam na recenzje :)
    I ten płatek kosmetyczny mnie interesuje. Podobno zużycie produktu jest większe bo więcej wchłania nic zwykły.

    Niektóre produkty zapisuje na liste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje na pewno się pojawią 😊 płatka jeszcze nie uzywalam, ale na pewno dam znać co i jak 😉

      Usuń
  4. Bosphaera - miałam próbkę kremu do stóp tej maarki :) ostatnio też zamawiałam sobie kosmetyki z drogerii internetowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosphaera dopiero co poznaje, ale zapowiada się naprawdę fajnie 😊 pochwal się co ciekawego udało Ci się kupić?

      Usuń
  5. Fajne, naturalne zakupy :D Zaciekawił mnie zwłaszcza płatek Ovium ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej strony ale swietne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć i sprawdzić ci ciekawego mają 🙂 warto też wypatrywać promocji 😉

      Usuń
  7. Mydlarnia Cztery Szpaki już kilka tygodni temu skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kosz! Miłego korzystania ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty