Bydgoska Wytwórnia Mydła Peeling brzoskwiniowy

Mydło peeling brzoskwiniowy o intensywnym owocowym zapachu. Drobno zmielone pestki brzoskwiń świetnie ścierają martwy naskórek. Do peelingu całego ciała. Mydło przygotowane z myślą o tych, którzy lubią mocny peeling ciała. Zawarty w każdej kostce peeling z pestek brzoskwini świetnie spisuje się podczas ścierania martwego naskórka.

Pojemność: 85g
Cena: 15zł
Sklep: Bydgoska Wytwórnia Mydła


Peeling brzoskwiniowy to moje drugie mydło od Bydgoska Wytwórnia Mydła. Pierwsze, które zużyłam to Hibiskus do cery naczynkowej. Peelingu w kostce używam tylko do mycia ciała. Według mnie jest średnio ostry, bo zdarzało mi się mieć ostrzejsze. Nie pamiętam firmy, ale jakiś solny mocno utkwił mi w pamięci jako mega mocny zdzierak. Ja lubię delikatne peelingi, ale ten od Bydgoskiej był jeszcze do przyjęcia przez moją wrażliwą skórę ;) 
Na początku troszkę się zawiodłam, że nie czułam w nim soczystej brzoskwini, tylko jakieś inne owoce. Później jednak zmieniłam zdanie i byłam zadowolona, bo zapach był jak na naturalne mydło dosyć intensyny i było go czuć do ostatniego mycia. Ten początkowy zwód był spowodowany tym, że się mocno napaliłam na te brzoskwinie, a dostałam coś jak słodkie mango. A mango przecież też jest fajne ;)
Peeling po za zdzieraniem martwego naskórka świetnie nawilża, dobrze się pieni i do końca zachowywał swój kształt i twardość. 
W ofercie Bydgoska Wytwórnia Mydła znajdziecie jeszcze peeling kawowy do ciała oraz korundowy z aronią do twarzy. Chętnie spróbowałabym tego drugiego, ale mam złe doświadczenia z korundem, więc raczej sobie odpuszczę;/

Skład:
Sodium Cocoate, Aqua, Sodium Olivate, Sodium Palmate, Sodium Hydroxide, Sodium Prunus Persica (Peach) Kernel Oil, Aroma, Prunus Persica Seed Powder, Citric Acid. 

Lubicie takie kostki peelingujące do ciała? 

Atina.

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze kostki peelingujacej do ciała, wygląda zachęcająco 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie mydełka są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc to rzadko używam mydeł w kostce, chociaż planuję się przestawić i mam nadzieję, że za jakiś czas będą stałym gościem w mojej łazience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować! Ja uwielbiam mydła w kostce i prawie nie kupuje mydeł ani żeli w butelkach. Muszę jeszcze swoja drugą połówkę przekonać do mydeł w kostkach i wtedy znikna też z mojej lazienki męskie żele pod prysznic 😁

      Usuń
  4. Lubię i kupuje :) tylko muszę sie zaopatrzyć w mydelniczkę. Bo mam jedna i potem dzieci myją taka kostka raczki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mydelniczek jest pod dostatkiem, ale zawsze wybieram te z dziurkami żeby mydła ładnie schły po użyciu 😉

      Usuń
  5. Bardzo lubię naturalne mydła w kostce. Zawsze mam co najmniej 2 w łazience. :-)

    Peelingów mocnych unikam, bo mam skórę skłonną do podrażnień mechanicznych, ale zaraz idę obejrzeć mydła z Bydgoskiej Wytwórni. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i ja 🙂 jedno do kąpieli drugie do twarzy i dłoni.

      U mnie najbardziej dekolt jest wrażliwy i często poprostu pomijam go podczas peelingu.

      Usuń
  6. Super, warto wspierać polskie marki. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie marki mają tak dobre kosmetyki, że z łatwością przychodzi mi ich wspieranie 😊

      Usuń
  7. Bardzo atrakcyjna cena, jak za tego typu produkt. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Polska marka, atrakcyjna cena, pozytywne recenzje. Wszystko wygląda bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego mają bardzo duży wybór i każdy znajdzie coś dla siebie 😉

      Usuń
  9. Super, że trafiłam na ten wpis, bo od kilku tygodni staram się wybierać w miarę możliwości tylko produkty z rodzimego podwórka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mój wpis okazął się przydatny ;)))

      Usuń
  10. Fajnie się to prezentuje, cena jeszcze dodatkowo bardzo atrakcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze to wygląda. Cena, jak za polski produkt, również bardzo korzystna i z pewnością nie będzie obciążać portfeli Klientów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również polecam te markę. Nie tylko dlatego, że mają atrakcyjne cenowo produkty, ale przede wszystkim na ich jakość. Jak dla mnie? Doskonała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą całkowicie. Używam już trzeciego mydła od nich i w dalszym ciągu jestem zadowolona ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty