Mydlarnia Cztery Szpaki Szampon do włosów w kostce Uniwersalny

Kostka od Szpaków jest moim pierwszym naturalnym szamponem w kostce oraz moim pierwszym kosmetykiem z tejże mydlarni. Wcześniej miałam kostki z Lush, ale one głównie ładnie pachniały.  Zawierały SLS i były zbyt mocne dla moich rozjaśnianych włosów. Od razu Wam zdradzę, że ten szampon zawiera naturalne i deliaktne detergenty takie jak Sodium Cocoyl Isethionate oraz Sodium Coco Sulfate. Składniki te myją, ale nie wysuszają i nie podrażniają. 


Na razie nie posiadam zbyt dużej wiedzy na temat tego typu kosmetyków, więc ten od Szpaków został moim ulubionym. Oczywiście będę chciała poznać wszystkie szampony w kostce dostępne na polskim rynku i dopiero wtedy wybiorę te najlepsze!
Szampon bardzo dobrze myje włosy, ale zdarzały mi się momenty gdy musiałam użyć czegoś mocniejszego. Aktualnie moje włosy są bardzo przesuszone po farbowaniu i teraz nie mam tego problemu. Jednakże kiedy miałam włosy w lepszym stanie, to co kilka myć stosowałam szampon z SLS. Bez tego bywały zbyt przyklapnięte i zbyt obciążone.
Kostka bardzo dobrze się pieni. Używam jej intuicyjnie pocierając jak mydło w dłoniach po czym wmasowuje w włosy i skóre głowy. Po jej użyciu włosy stają się bardzo miękkie już podczas mycia. 
Szampon jest bardzo wydajny. Jego zapach jest świeży i orzeźwiający. 
W składzie oprócz wspomnianych detergentów znajdziemy jeszcze masło shea, masło kakaowe, olej rycynowy, olej jojoba, czerwoną glinkę oraz olejek geraniowy. To pewnie dzięki tym składnikom włosy szybko łapią nawilżenie. 

Skład:
Sodium Coco Sulfate, Sodium Cocoyl Isethionate, Decyl Glucoside, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Cetyl Alcohol, Inulin, Ricinus Communis (Castor) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil, Montmorillonite (Red Clay), Panthenol, Oleum Citrus Limonum, Pelargoneum Graveolens Flower Oil, Geraniol*, Citronellol*, Linalool*, Limonen*, Citral.

Polecam go głównie do włosów suchych, ale sprawdzi sie też przy włosach normalnych, tyle, że trzeba bedzie od czasu do czasu użyć czegoś co ma w składzie silniejszy detergent. 

Używacie szamponów w kostce? Jak u Was się spisują i czy macie juz swój ulubiony?

Ps. w moich kosmetycznych zapasach na swoją kolej czekają już dwa inne szampony w kostce ;)

Atina.

Komentarze

  1. Gdyby nie scs w składzie to mogłabym tez próbować szampony w kostce.
    :)
    A najcześciej niestety jest w składzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jest nie tak z SCS? Rzeczywiście jest w każdym szamponie w kostce. Też to sprawdzalam.

      Usuń
  2. Mnie jakoś zupełnie nie przekonują szampony w kostce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale żeby mieć pewnosc, że to nie dla Ciebie to trzeba chociaż spróbować 😁
      Ja się wkrecilam na maksa w te szamponowe kostki 😜

      Usuń
  3. Szamponu do włosów w kostce jeszcze nie miałam, koniecznie muszę taki szampon wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szampon w kostce z innej marki i niestety, ale nie byłam zadowolona. Włosy były po nim słabo oczyszczone, splątane i nie wyglądały dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który konkretnie? Może skład miał nieciekawy lub bylo to mydło do wlosow, a nie szampon?

      Usuń
  5. Dużo słyszałam o szamponach w kostkach, jednak jakoś nie mogę się do nich przekonać i nadal używam tradycyjnego płynu w plastikowym opakowaniu. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto chociaż sprobowac, żeby wiedzieć co i jak 🙂

      Usuń
  6. Ja niestety nie byłam zadowolona z mojego dotychczasowego szamponu w kostce. Może powinnam spróbować polskich marek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaki skład miał Twój stary szampon. Jeśli miał SLS to warto spróbować czegoś delikatniejszego. Teraz jest ogromny wybór delikatnych szamponow w kostce polskich marek 🙂

      Usuń
  7. Od jakiegoś czasu przerzuciłam się na mydło w kostce i w mojej łazience w tej chwili coraz rzadziej goszczą plastikowe opakowania po szamponach i żelach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, tak trzymaj! Twoja skóra na pewno też będzie Ci wdzięczna 😉

      Usuń
  8. Słyszałam dużo dobrego o tym szamponie. Jednak myślę, że na moich kręconych nie sprawdziłby się tak samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś spróbować. Z tego co wiem, to włosy krecone zazwyczaj są suche, więc wydaje się, że kostka mogłaby je dobrze nawiżyć.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty