Ovium Wielorazowy płatek kosmetyczny

Wielorazowy płatek kosmetyczny Ovium wykonany jest w 100-tu procentach z bawełny organicznej. Można go prać i prasować. Nadaje się idealnie do zmywania makijażu, maseczek i peelingów z twarzy. Dzięki takiemu płatkowi możemy ograniczyć ilość śmieci w codziennej pielęgnacji. Ja stosuje go do demakijażu, tonizacji oraz do zmywania z twarzy różnych masek i peelingów. Po każdym użyciu zapieram ręcznie w ciepłej wodzie z naturalnym mydłem. Koszt jednego takiego płatka to 12zł. 


Płatek jest super miękki i przyjemny w użyciu. Niestety chłonie bardzo dużo płynu micelarnego, ale mam na to radę ;) Przed użyciem zwilżam go wodą i dopiero wtedy leje na niego płyn micelarny. To naprawdę działa! 
Osobiście bardzo lubię tego typu produkty. Dzięki nim zużywam zdecydowanie mniej jednorazowych płatków kosmetycznych. Aktualnie mam jedną paczkę jednorazówek do zmywania lakieru z paznokci. 
Muszę jeszcze dodać, że Ovium jest bardzo wytrzymały i łatwo się dopiera. 


A Wy stosujecie wielorazowe płatki kosmetyczne? 

Atina.

Komentarze

  1. Ja stosuję jednorazowe 😊 wielorazowego nigdy nie miałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy zużycie produktu jest większe czy takie samo?
    Ja sie właśnie rozglądam za takim płatkiem. Tylko na recenzje u Ciebie czekałam :)
    Chciałabym odejść od zwykłych płatków. Bo zużywam 2 dziennie teraz. I tak jak hydrolat i tonik mogę używać prosto na twarz, tak płyn micelarny wole na platku. Próbowałam bez ale miałam wrażenie, ze brudu nie ściągam w twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli używa się suchego płatka, to zużycie płynów zdecydowanie wzrasta 🙁 Na Instagramie dostałam radę od Ovium, żeby przed nasączeniem płatka płynem micelarnym zmoczyć go wodą. Ta metoda zmniejsza ilość zużywanego płynu i u mnie się sprawdza 🙂

      Usuń
    2. Miło mi, że ciekawi Cię moja opinia :)

      Usuń
    3. Czytając właśnie mnie zaskoczyła ta metoda. Ale faktycznie wtedy pewnie mniejsze zużycie. :) No nic. Trzeba kupić 😁

      Usuń
    4. Tak, suchy płatek chłonie jak szalony. Taki zmoczony przyjmuje standardową dawkę kosmetyku. Ja teraz poluje na większy rozmiar, bo do zmywania masek czy olejów lepszy będzie większy płatek czy ściereczka.

      Usuń
    5. Zdecydowanie tez wole większe.
      Jak upolujesz to koniecznie daj znać :)
      Do maseczek uzywam chusteczek Tami z Rossmana. I sa super. Tylko chciałabym zrezygnować.

      Usuń
    6. Też czasem używam chusteczek do masek, ale to zazwyczaj jak akurat nie mam nic innego do ich zmycia. Mały płatek daje radę, ale większy na pewno będzie wygodniejszy.

      Usuń
  3. Właśnie zamówiłam sobie wielorazowy czytałam wiele pozytywnych opinii i chce sie przenieść na ten jedorazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu przeglądam Twojego bloga i stwierdzam, że to dobre miejsce dla maniaków zero waste i polskich produktów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram sie chociaż lubię też czasem kupić coś od zagranicznych producentów. Zazwyczaj jest to czysta ciekawość, bo nasze polskie produkty są naprawdę dobre 🙂

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty