Wilcza Jagoda Olejek prosto z krzaka Macerat olejowy z liści czarnej porzeczki

Olejek z maceratem z liści czarnej porzeczki możesz stosować na twarz, ciało, skalp. Nadaje się do nakładania bezpośrednio na skórę lub do dodania do kremu, serum czy wody, w której będziesz brać kąpiel. Macerat z czarnej porzeczki jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, które wpływają na elastyczność skóry i ją ujędrniają. Porzeczka regeneruje i nawilża cerę, łagodzi i niweluje pierwsze oznaki starzenia, problemy skórne takie jak trądzik, AZS, łuszczyca, egzema.

Pojemność: 30 ml

Cena: 18zł

Sklep: Wilcza Jagoda

W mojej codziennej pielęgnacji twarzy nie może zabraknąć olejów. Co wieczór nakładam porcje na zwilżoną skórę, odczekuję kilka minut i następnie wklepuje odpowedni krem do twarzy. Ostatnio moje bezolejowe sera na dzień stały się za lekkie i w okresie zimowym zaczęłam stosować olejki również na dzień. Nakładam niewielką ilość, odczekuje chwilę i następnie tak jak zawsze dokładam krem pod oczy oraz krem ochronny z filtrem SPF 50. Naprawdę jestem zachwycona efektem. Skóra jest gładka, dobrze nawilżona i wypoczęta. Przy bezolejowym serze widać było, że czegoś jej brakuje. Od jakiegoś czasu moja skóra była poszarzała, a jakby tego było mało, to zmarszczki stały się bardziej widoczne niż zwykle. Na szczęście odkąd wpadłam na pomysł ze stosowaniem olejku na dzień, wszystko wróciło do normy. Ewidentnie moja skóra się zmienia i staje się bardziej sucha, dojrzała, a niżeli tłusta, mieszana. 

Olejek prosto z krzaka pięknie pachnie czarną porzeczką. Przypomina mi moje beztroskie, szalone lata podwórkowe ;d Olej ze słodkich migdałów, na którym bazuje tenże macerat, nie jest tłusty. Ładnie się wchłania, silnie nawilża i wygładza skórę. Dzięki swojej nietłustej formule z przyjemnością stosuję go również na dzień. Liście z czarnej porzeczki zawierają witaminę C oraz witaminy z grupy B. Naprawdę jest to bardzo fajny produkt w bardzo niskiej cenie. Na pewno będę do niego wracała. 

Skład: olej ze słodkich migdałów, liście czarnej porzeczki

Znacie kosmetyki Wilcza Jagoda? Co myślicie o Olejku prosto z krzaka?

Atina.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dla tego olejku warto poznac. Ja zamawiam u nich poprzez Instagram 😉

      Usuń
  2. Pierwszy raz czytam o Wilczek Jagodzie, bardzo mnie zainteresował ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie spotkałam tej firmy, na insta z chęcią zajrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie 😉 Podobno niedługo ma powstać strona internetowa, więc będzie łatwiej sobie poprzeglądać i zrobić ewentualne zakupy 😊

      Usuń
  4. Pierwy raz widzę. Czuję się zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten olejek, właśnie kończę malinowy więc może pokuszę się o ten. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję że to będą moje ulubione olejki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz tak samo zadowolona jak ja 😊

      Usuń
  7. A skąd to można zamówić bo wchodzę na ich stronkę a tam jeden produkt tylko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie poprzez Instagram lub mailowo. Można poprosić o ich katalog. Strona internetowa ma dopiero ruszyć.

      Usuń
  8. Ja na pewno mojej koleżance ten artykuł pokażę. Powinna tym artykułem bardzo się zainteresować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty