Chiara Ambra Black Forest Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy

Substancje czynne, takie jak ekstrakt krokusa, plankton morski i salicornia walczą z widocznymi oznakami przedwczesnego starzenia się i wspierają produkcję kolagenu i elastyny w skórze. Starannie wybrane oleje odżywiają delikatną skórę wokół oczu i dokładnie ją nawilżają. W badaniach klinicznych wykazano skuteczność po 28 dniach: - 115% więcej kolagenu w skórze - 25% więcej elastyny w skórze - 12% mocniejsza skóra.

Z efektem natychmiastowym: po zaledwie 15 minutach do 16% mniej widocznych zagięć!

Pojemność: 30ml

Sklep: TKMaxx

Cena: 250 zł, 60zł w TKMaxx'ie ;)


Ten dosyć drogi krem upolowałam w TKMaxx'ie. Moją uwagę przyciągnęło nietypowe opakowanie z pompką oraz duża pojemność - 30 ml. To tak jakbym kupiła dwa kremy pod oczy o standardowej pojemności - 15 ml. Gdy podzielimy cenę na pół, to kwota już tak bardzo nie straszy ;)

Działanie kremu oceniam na piątkę z plusem. Konsystencja jest lekka, ale nie czuję, żeby mi brakowało nawilżenia, nawet teraz zimą. Krem szybko się wchłania i lekko wygładza drobne zmarszczki. Efekty są widoczne zaraz po aplikacji. Uwielbiam takie szybkie działanie ;) Krem stosuję codziennie rano pod makijaż. Dobrze współgra z podkładami oraz pudrami. Posiada delikatny, kwiatowy zapach. Jest bardzo, bardzo wydajny. Pięknie prezentuje się na toaletce oraz ma mega wygodną i higieniczną pompkę. Jedyne co mi się nie podoba to, że nie widać zużycia. Na szczęście pompka się odkręca i można zajrzeć do środka ;)

Black Forest ma ciekawy skład, który absolutnie nie podrażnia oraz nie uczula. Zaraz za wodą znajdziemy olej z owoców dzikiej róży, który bogaty jest w witaminę C. Następnie mamy tu jeszcze olej słonecznikowy, olej sezamowy, masło shea, olej arganowy, ekstrakt z planktonu, salicornie, ekstrakt z krokusa, olej lawendowy i witaminę E. 

Skład: Aqua [Water], Rosa Canina Fruit Oil, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Helianthus Annuus Hybrid Oil [Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil], Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Octyldodecanol, Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Acacia Senegal Gum, Sodium Stearoyl Lactylate, Cetyl Palmitate, Argania Spinosa Kernel Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Plankton Extract, Salicornia Herbacea Extract, Crocus Chrysanthus Bulb Extract, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Caprylate, Caprylic/Capric Triglyceride, Xanthan Gum, Tocopherol, Levulinic Acid, Sodium Levulinate, P-Anisic Acid, Phytic Acid, Sodium Hydroxide, Phenethyl Alcohol, Linalool, Limonene, Citronellol, Geraniol, Citral, Parfum

Znacie kosmetyki Chiara Ambra? Ja przyznam szczerze, że nie miałam wcześniej pojęcia o ich istnieniu. 

Atina.

Komentarze

  1. Nice. I like TK Maxx a lot :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zupełnie tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam właśnie dobrego kremu pod oczy, który nie wysusza skóry. Tej zimy zmagam się z bardzo suchą i wrażliwą skórą pod oczami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bardzo wrażliwą skórę, ale średnio suchą. Spróbuj ma że naturalnych kosmetyków z zawartością masła shea. One zazwyczaj są bardzo treściwe 😉

      Usuń
  4. Fajnie, że efekty są widoczne zaraz po aplikacjji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodatek krokusa z pewnością dużo tu zmienia! Bardzo fajna propozycja kosmetyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekstrakty roślinne w kosmetykach, to zawsze dobry pomysł ;)

      Usuń
  6. Ostatnio szukałam idealnego kremu pod oczy. Przy najbliższej okazji przetestuje również Twoją propozycję

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale Twój opis i samo opakowanie jest intrygujące. Czasem ciekawe produkt można znaleźć w TKMaxxie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu wybrać się kiedyś do Tkmaxx'a 🙂

      Usuń
  8. Widziałam markę w TKMax, jednak nigdy się na nią nie skusiłam. Może pora się przełamać przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam ich inne kosmetyki w TKeju, ale ten krem najbardziej mnie zainteresował 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty