Dieta ketogeniczna - z czym to się je?

Dieta ketogeniczna to sposób odżywiania, który zakłada zwiększenie podaży tłuszczów przy jednoczesnym ograniczeniu spożywania węglowodanów. Kiedy pozbawimy organizm paliwa z węglowodanów, sięga po inne - zmagazynowany tłuszcz. Ten przekształca się w energię i w ten sposób spalamy tkankę tłuszczową. W skrócie: jesz tłuszcz, spalasz tłuszcz. Dziś pokaże Wam produkty ketogeniczne marki Diet-Food, które warto wprowadzić do swojej diety, nawet gdy nie planujecie odchudzania. Mają naturalne składy i w większości dobrze smakują ;) Jeśli jesteście ciekawe, który produkt skradł moje serce, to zapraszam Was do dalszej części notki. 


Diet-Food Keto granola - kakao 

Moje śniadania to głównie płatki, musli i granole. Są pożywne, smaczne i szybko się je przygotowuje. Wystarczy dolać mleko, dorzucić kilka ulubionych dodatków typu owoce, cynamon czy orzechy i śniadanie gotowe. Keto granola wyróżnia się zdrowym składem bez cukru, intensywnym kakaowym smakiem i bardzo przyjemną chrupkością. Możną ją jeść również jako suchą przekąskę w ciągu dnia. Wracając do składu, to wygląda on tak: bio chipsy kokosowe naturalne, bio chia, bio ziarna słonecznika, bio siemię lniane brązowe, bio orzechy laskowe, bio pestki dyni, bio kakao w proszku 5%, bio kruszone ziarna kakaowca 3%, bio erytrytol, bio olejek pomarańczowy. Dla mnie super! Im naturalniej, tym lepiej ;)

Diet-Food Alternatywa owsianki keto-bowl o smaku orzeszków ziemnych

W tym przypadku wydawałoby się, że to kolejny strzał w dziesiątkę, ale niestety nie polubiłam się z tymi orzeszkami. No nie moje smaki. Przygotowanie jest mega szybkie, bo wystarczy zalać kubek wodą, odczekać trzy minuty i gotowe. Skład jest również bardzo zdrowy: bio chipsy kokosowe, bio siemie lniane mielone, bio mąka z orzechów ziemnych 16%, bio nasiona chia, bio erytrytol, bio łuskane nasiona konopi, bio ziarna słonecznika, bio cynamon, sól, bio aronia, bio baobab. 

Diet-Food Makaron z serca palmy Spaghetti

Na koniec zostawiłam produkt, który skradł moje serce i podniebienie. Makaron z serca palmy jest tak smaczny, że błyskawicznie zniknął z mojego talerza. A musicie wiedzieć, że dodałam do niego tylko kilka suszonych pomidorów, czosnek, oliwę z oliwek oraz przyprawy. Jak dla mnie niebo w gębie! Mogę jeść go codziennie ;d  Dodatkowym plusem jest to, że nie trzeba go gotować. Wystarczy włożyć go na 2 minuty do mikrofalówki lub na 5 minut do piekarnika. Ja poszłam swoją drogą i wrzuciłam go bezpośrednio na rozgrzaną patelnie z oliwą z oliwek i czosnkiem. Następnie dodałam resztę składników i obiad gotowy. W składzie znajdziemy tylko jeden składnik, a mianowicie serce palmy.

Właściwości serca palmy:

 - ma pozytywny wpływ między innymi na stan serca, skóry i paznokci 

- jest doskonałym źródłem łatwo przyswajalnego białka, błonnika, ryboflawiny, witaminy C, kwasu foliowego, wapnia, żelaza, magnezu, fosforu, cynku oraz miedzi

Wszystkie te produkty możecie kupić w internetowym sklepie bee.pl. Aktualnie większość produktów ketogenicznych ma obniżoną cenę ;)

Co myślicie o takich produktach spożywczych? Stosujecie/stosowałyście kiedyś dietę ketogeniczną?

Atina.

Ps. Post powstał dzięki współpracy ze sklepem bee.pl.

Komentarze

  1. Bardzo smaczne i zdrowe wydają się te produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kuszą mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam tej diety. Koleżanka próbowała, ale nie wytrzymała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że nie jest łatwo wytrzymać na żadnej diecie 😉

      Usuń
  4. Zastanawiam się nad nią już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne, uwielbiam ten sklep

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ogromny asortyment, który zawsze mnie miło zaskakuje 🙂

      Usuń
  6. Nie jestem na diecie keto, ale od znajomej miałam okazję spróbować granoli. Pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pewny ,że na tym blogu jest bardzo dużo osób. Ten blog jest mega ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stosowałam tak wiele diet i zero efektów :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty