Miodowa Mydlarnia Szampon w kostce Miód i Żurawina

Delikatny szampon nawilżająco - odżywczy w kostce. Idealnie sprawdzi się w pielęgnacji każdego rodzaju włosów, szczególnie suchych i normalnych. Forma produktu doskonale wpisuje się w ideę zero waste.

Pojemność: 70g

Cena: 42 zł

Sklep: Miodowa Mydlarnia i drogerie z naturalnymi kosmetykami

Szampon w kostce z Miodowej Mydlarni jest moim piątym szamponem w tej postaci. Do tej pory używałam kostek od 4Szpaków, Doliny Czeremchy, Lush'a i Wilczej Jagody. Najbardziej polubiłam się z tym z Doliny Czeremchy i od 4Szpaków. Po nich moje włosy były nie tylko nawilżone, ale i sypkie. Niestety, ale szampony w kostkach mają tę tendencję, że mocno obciążają włosy. Miód i Żurawina należy do tej właśnie grupy;/ 

Szampon pachnie pięknie i przede wszystkim bardzo intensywnie. Gdziekolwiek go nie schowałam, zaraz cała szafka czy szuflada nim pachniała. Może spokojnie służyć jako zapach do szafy ;) Kostka ładnie nawilża, odżywia i niestety jak już wspominałam powoduje przyklap. Praktycznie co drugie mycie stosowałam szampon z SLS. W przeciwnym razie moje włosy wyglądałyby gorzej niż przed myciem. Znacie to?

Kostka jest wydajna i nie rozwala się pod wpływem wody. Zachowała swój kształt do samego końca.

Skład jest bogaty i naturalny. W środku znajdziemy takie dobroci jak masło kakaowe, olej rycynowy, olej jojba, ekstrakt z rumianku i miód. 

Skład: Sodium Cocoyl Isethionate, Decyl Glucoside, Theobroma Cacao Seed Butter, Hydroxypropyltrimonium Honey & Leuconostoc / Radish RootFerment Filtrate, Cetyl Alcohol, Behentrimonium Methosulfate & Cetearyl Alcohol, Sodium Lactate, Parfum, Ricinus Communis Seed Oil, Panthenol, Simmondsia Chinensis Seed Oil & Chamomilla Recutita Flower Extract, Honey, Lactic Acid, Dehydroacetic Acid & Benzyl Alcohol, Limonene

Polecam go tylko osobom, które nie mają problemów z przyklapniętymi włosami. 

Dajcie znać czy macie podobne problemy z przyklapniętymi/obciążonymi włosami zaraz po umyciu? Jeśli tak, to jak sobie z tym radzicie?

Atina.

Komentarze

  1. Nigdy nie miałam szamponu w kostce, ciekawe jak u mnie by się sprawdził : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon w kostce używałam póki co jedynie z Lush-był świetny! Ojjj,jestem bardzo ciekawa tego cudeńka ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie z Lush był za mocny, ale pięknie pachniał 😉

      Usuń
  3. Nigdy nie stosowałam szamponu w kostce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sprobuj, może akurat Twoje włosy się z nim polubią 🙂

      Usuń
  4. Rzeczywiście ciekawy pomysł na szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon w kostce? Tego jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty