Mydlarnia 4 Szpaki Mydło w kostce Węgiel

Mydło węglowe to prawdziwe remedium na typowe problemy znane wszystkim posiadaczkom i posiadaczom problematycznej cery. Mowa zaskórnikach, nadmiernym wydzielaniu sebum, łojotoku, przebarwieniach, rozszerzonych i zanieczyszczonych porach i innych średnio przyjemnych rzeczach. A przede wszystkim, o trądziku. Stosując mydło z węglem aktywnym regularnie, zafundujesz swojej skórze antybakteryjną i oczyszczającą terapię, za co z dużym prawdopodobieństwem odwdzięczy Ci się promiennym wyglądem, a na pewno znaczną poprawą kondycji. Zniwelujesz nadmierne świecenie (zwłaszcza w strefie T), zmniejszysz nadprodukcję sebum i zapobiegniesz powstawaniu nowych zaskórników. Pamiętaj tylko, żeby po użyciu mydła dobrze nawilżyć skórę, ponieważ szeregowi jego zalet towarzyszy też czasami skłonność do przesuszania skóry. Wydaje nam się jednak, że łatwo temu zapobiec odpowiednią pielęgnacją.

Waga: 110 g.

Cena: 19 zł

Sklep: drogerie internetowe

Węglowe mydło kupiłam z myślą o myciu twarzy. Jednakże mydełka Ekoton19 klik tak mnie rozpuściły, że teraz żadne inne mi się nie sprawdzają na buźce. Po tym węglowym rzeczywiście cera była jakby lekko przesuszona. Producent zaleca jej nawilżenie zaraz po użycia, ale ja natychmiast wróciłam do kostki od Ekoton19. Natomiast tego gagatka zużyłam do mycia rąk oraz ciała. Tu nie mam do niego żadnych zastrzeżeń pod względem pielęgnacyjnym. Jedynie co to brakowało mi podczas kąpieli jakiegoś pięknego aromatu ;) Przy okazji przypomnę Wam i sobie, że pod względem zapachu teraz latem super sprawdzi się mydło szpaczków Malina Lipa Mięta klik

Wracając jednak do czarnej kostki z dzisiejszego posta, to muszę wspomnieć, że pod koniec używania brzydko się rozłaziła i kleiła. Ja więcej po nią nie sięgnę, ale jeśli macie cerę trądzikową, to możecie spróbować włączyć je do swojej codziennej pielęgnacji twarzy. Skład jest bardzo przyjemny i oczywiście naturalny.

Skład: olej kokosowy, oliwa z oliwek, masło shea, olej rycynowy, węgiel aktywny.

Ps. Wszystkie mydła szpaczków są bardzo fotogeniczne ;)

Macie ochotę wypróbować to mydło czy raczej Was zniechęciłam?

Atina.

Komentarze

  1. Cena naprawdę atrakcyjna, chętnie przetestuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mam być szczera, to nigdy o tej marce nie słyszałam, ale fajny opis z Twojej strony i przystępna cena mnie troszkę zachęciły. Czas na zamówienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tego mydła 😊

      Usuń
  3. Naturalny skład, fajna cena - wszystko wygląda pięknie. Warto spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 szpaki w kategorii mydeł nie mają sobie równych dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie mogę przekonać się do mydeł w kostce :/ Brzmi obiecująco ale kupię i bedzie leżało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wyobrażam sobie mojej łazienki bez mydeł w kostce. warto sie przekonać, bo to sama natura ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty