Anwen Nawilżający Bez Odżywka do włosów o różnej porowatości

Twoje włosy są suche, szorstkie i matowe? To znak, że brakuje im nawilżenia! Odżywka Anwen zawiera aż 5 substancji, które mają zdolność wiązania i utrzymywania wody wewnątrz włosa. Naturalny składnik pochodzenia roślinnego – Pentavitin zapewnia włosom głębokie i długotrwałe (nawet do 72 godzin) nawilżenie oraz Hyaloveil-P®, który wbudowuje się w strukturę włosa intensywnie i długotrwale go nawilżając. Efekt nawilżenia wspomagają bogaty w witaminy i minerały sok z aloesu oraz gliceryna i mocznik. Nanocząsteczkowy ekstrakt z cebuli wnika głęboko do wnętrza włosów i odbudowuje je, a skrobia ziemniaczana wygładza i dodatkowo pielęgnuje. Siła humektantów zawartych w odżywce sprawia, że włosy stają się dobrze nawilżone, a przez to bardziej błyszczące, gładkie i sprężyste.

Pojemność: 200 ml

Cena: 27,99 zł

Sklep: drogerie internetowe

Zacznę od tego, że miałam opakowanie o pojemności 100 ml. Super sprawa na wyjazdy czy na wypróbowanie kosmetyku. Wiadomo renoma Anwen, stawia bardzo wysoko poprzeczkę i od jej kosmetyków wymaga się trochę więcej niż od większości produktów. Nawilżający Bez u mnie nie wywołał zachwytu. Uważam, że jest poprawny, ale jak to mówią tyłka nie urywa. Podoba mi się szata graficzna opakowania oraz piękny, jednakże słabo wyczuwalny zapach bzu. Jeśli chodzi o działanie, to bardzo suchych włosów nie nawilży. Wydaje mi się, że najlepiej sprawdzi się przy włosach normalnych bądź przetłuszczających się. Odżywka absolutnie nie obciąża, a włosy są po niej mega sypkie. Brakuje mi tu nabłyszczenia i gładkości. 

Skład:  Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Solanum Tuberosum (Potato) Starch, Allium Cepa Extract, Saccharide Isomerate, Hydroxypropyltrimonium Hyaluronate, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice Powder, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Urea, Polysorbate 80, Hydroxypropyl Guar, Citric Acid, Sodium Citrate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Caprylyl Glycol, Parfum, Amyl Cinnamal, Cinnamyl Alcohol, Hydroxycitronellal.

Nie zrażam się i będę jeszcze testować dwie inne odżywki Anwen. Być może lepiej przypasują moim farbowanym na blond włosom.

Znacie Nawilżający Bez od Anwen? Jaka jest Wasza opinia na temat tej odżywki do włosów?

Atina.

Komentarze

  1. Szkoda, że gładkie nie są włosy po niej, ale prawda szata graficzna jest bardzo ładna ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale z moimi włosami średnio sobie radziła. Może inne wersje lepiej się u mnie sprawdzą 😉

      Usuń
  2. Tej odżywki nie miałam i pewnie nie wypróbuję. U mnie dobrze sprawdza się orchidea i mam wysokoporowate. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam włosy srednioporowate, a zaraz po farbowaniu wysokoporowate. W zapasach mam Irysa i Magnolie właśnie do srednioporowatych włosów.

      Usuń
  3. Ja też planuję wypróbować irysa lub magnolię, ale nie spieszy mi się. Poczekam na Twoją recenzję jeśli planujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ciekawą jesteś mojej opinii 😘 Na pewno za jakiś czas pojawi się recenzja jednej z tych odżywek, bo dwóch nie dam rady naraz przetestować 😉

      Usuń
  4. Oj ja od dawna szukam odpowiedniej odżywki, już dziesiątki przetestowałam. Moje włosy sa tak uparte, że ciężko im dogodzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Testowałam i nie do końca jestem zadowolona, chociaż skład na pierwszy rzut oka dobry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o niej, od jakiegoś czasu używam Ellseve.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno nic nie miałam od Ellseve. Wolę naturalne produkty i to po nie najczęściej sięgam 😉

      Usuń
  7. Od dawna mam chęć wypróbować coś Anwen, ale szczerze mówiąc nie wiem co wybrać do moich włosów bardzo wysokoporowatych i suchych. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego słyszałam o odzywce różanej, może to od niej zacznij?

      Usuń
  8. Być może lepiej przypasują moim farbowanym na blond włosom.Znacie Nawilżający Bez od Anwen?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej odżywki. Nie znam się jeszcze na tym i nie wiem czy moje włosy są porowate czy też nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aby sprawdzić porowatość włośów należy wykonać test ze szklanką wody. nie pamiętam dokładnie co i jak, ale wpisz w google porowatość włósw i test ze szklanka wody. powinno Ci wyskoczyć wszystko na ten temat ;)

      Usuń
  10. Znam markę, ale nie stosowałam nigdy tej odżywki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej konkretnej nie polecam, ale może inne okażą sie lepsze ;)

      Usuń
  11. Nigdy nie kupowałam produktów z tej firmy. Nie lubię jak w składzie jest alkohol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym alkoholem to róznie bywa, raz pomaga raz szkodzi.

      Usuń
  12. Super wpis! Na pewno jeszcze tutaj powrócę

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna recenzja. Można poznać wady i zalety produktu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje włosy są suche, szorstkie i matowe?

    OdpowiedzUsuń
  15. Z ciekawości wypróbuję, lubię tego typu odżywki. nie jestem też wymagająca.

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty