LOV Idealizujące serum owocowe do cery mieszanej

Jeśli Twoja cera jest wysuszona w niektórych miejscach, a w innych intensywnie się błyszczy, to ten produkt jest dla Ciebie. Nasz naturalnie magiczny eliksir pozwoli Ci poskromić problemy skóry mieszanej: sprawi, że będzie dobrze nawilżona, odżywiona, a wydzielanie sebum zdecydowanie się zmniejszy.  Kompozycja olejów owocowych wzbogaconych dobroczynnym skwalanem i witaminami pomoże Ci pielęgnować skórę z troską, w zupełnie naturalny sposób. Regularne stosowanie przynosi doskonałe efekty: skóra ujednolica się, nabiera blasku i zdrowego wyglądu.

Pojemność: 15 ml

Cena: 48 zł

Sklep: drogerie internetowe i stacjonarne

Moja cera, pomimo że dojrzała, to ciągle jest też mieszana. Postanowiłam, że latem poużywam czegoś, co pomoże zmniejszyć mi błysk na twarzy. Niestety to serum niewiele zdziałało w tej sprawie. Jednak jak zapewne wiecie ciężko znaleźć kosmetyk, który poradzi sobie z nadmiarem sebum.

Na duży plus zasługuje bogaty skład, w którym znajdziemy olej jojoba, olej z pestek aronii, olej z pestek jeżyny, olej z pestek wiśni, olej z pestek pigwy, witaminę E, witaminę C, skwalan z oliwek i skwalan z trzciny cukrowej. Wszystkie te dobroci sprawiają, że cera jest nawilżona i odżywiona. Pomimo małej pojemności produkt jest bardzo wydajny. Nie zapycha i nie podrażnia. Ma przyjemny, lekko cytrusowy zapach. Niestety jest to zasługa sztucznej substancji zapachowej. Nie wiem po co producenci dokładają te sztuczne aromaty do naturalnych kosmetyków. Takie dodatki zwiększają szansę na wywołanie podrażnień czy alergii. U mnie na szczęście obyło się bez komplikacji w tym temacie.

Skład: Simmondsia Chinesis Seed Oil, Prunus Avium Seed Oil, Pyrus Cydonia Seed Oil, Aronia Seed Oil, Rubus Fruticosus Seed Oil, Squalane, Hydrogenated Farnesene, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Styrax Benzoin Resin Oil, Litsea Cubeba Fruit Oil, Citral, Citronellol, Geraniol, Linalool, Limonene

Osobiście pewnie nie wrócę do tego produktu, ale nie mogę powiedzieć, że był on zły. Kupiłam go z myślą o wyregulowaniu pracy sebum, a tego nie otrzymałam. Zresztą teraz na jesień planuję wprowadzić pielęgnację przeciwzmarszczkową typu retinoidy i za takim kosmetykiem właśnie teraz się rozglądam.

Co myślicie o tym produkcie? Znacie markę LOV?

Atina.

Komentarze

  1. Właśnie ja też myślę nad pielęgnacją przeciwzmarszczkową. Niektórych to już nie da się ukryć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj o ochronie przeciwsłonecznej. Dzięki temu można sporo zyskać 😉

      Usuń
  2. Ciekawy owocowy kosmetyk na zmarszczki, chyba muszę go przetestować. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre nawilżenie skóry zawsze spłyca zmarszczki 😉

      Usuń
  3. LOV jeszcze nie znam. Podoba mi się bogaty skład tego serum i myślę, że to chyba coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe. tego jeszcze nie sprawdzałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty