Nacomi Next Level Bakuchiol 2% Serum z bakuchiolem, czyli wegańskim retinolem

Rewolucyjne serum z 2% bakuchiolem w delikatny sposób stopniowo złuszcza naskórek, wspomagając jego odnowę. Bakuchiol, uznawany za wegańską alternatywę retinolu, nie powoduje podrażnień skóry. Skutecznie rewitalizuje cerę, przyspiesza odnowę komórkową oraz działa przeciwzmarszczkowo. Serum wzbogacone o olej Marula, olej Migdałowy, ekstrakt z olejków kwiatowych oraz witaminę E ujędrnia i wygładza skórę, nadając jej zdrowy wygląd.

Pojemność: 30 ml

Cena: 35 zł

Sklep: drogerie internetowe i stacjonarne


Moja cera źle znosi kuracje retinolem i nawet niskie stężenia jej nie służą. Bardzo dobrze za to wspominam retinoidy klik i to do nich planowałam wrócić tej zimy. W międzyczasie trafiłam na informację o bakuchiolu - roślinnym zastępniku retinolu. Stwierdziłam, że to coś dla mnie! Bakuchiol ma działanie przeciwzmarszczkowe, ujędrniające i rozjaśniające, a przy tym nie podrażnia.  Ten od Nacomi ma formę olejowego serum o bardzo przyjaznym, naturalnym składzie. Używałam go tylko na noc, bo mam cerę mieszaną i taka formuła sprawdza się u mnie tylko w wieczornej pielęgnacji. Po pierwszych testach byłam nim zachwycona. Widziałam zdecydowaną poprawę kondycji skóry, która była bardziej nawilżona, lekko rozjaśniona, a pory stały się prawie niewidoczne. Później nastał czas,  gdzie nie zauważałam już żadnych nowych zmian w wyglądzie skóry. Myślę, że musiałabym poużywać go dłużej, aby zobaczyć dalsze efekty. Niestety, ale w zapasach czekają kolejne sera i na razie nie przedłużę tej znajomości. Nie wykluczam jednak powrotu do niego za jakiś czas. Tym bardziej że można stosować je również latem, ponieważ nie ma właściwości fotouczulających. Nie podrażnił mojej wrażliwej cery ani nie zapchał porów. Jak na olej dosyć ładnie się wchłaniał. 

Plastikowe opakowanie nie należy do najładniejszych, ale fajnie, że jest wyposażone w pompkę. 

Skład: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycine Soja Oil, Tocopheryl Acetate, Bakuchiol, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Citrus Aurantium Amara Flower Extract, Jasminum Officinale Flower Extract, Lavandula Angustifolia Flower Extract, Paeonia Officinalis Flower Extract, Prunus Serrulata Flower Extract, Sambucus Nigra Flower Extract, Rosa Damascena Flower Oil, Helianthus Annuus Seed Oil.

Super produkt dla osób, których skóra nie toleruje retinolu. Przystępna cena i dobry skład sprawiają, że jeśli tylko lubicie się z olejami, to warto ten kosmetyk wypróbować.

Dajcie znać czy słyszałyście o bakuchiolu oraz, czy znacie serie Next Level od Nacomi?

Atina.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty