Zimowa Impresja Grudniowe pudełko wypełnione po brzegi kosmetykami od Pure Beauty

Grudniowe pudełko od Pure Beauty znowu rozpieszcza swoją zawartością! Spośród szesnastu produktów każdy znajdzie coś dla siebie. A to, co nie przypasuje, można podarować mamie, siostrze czy koleżance. Tym razem mamy trochę więcej kolorówki i sporo pielęgnacji włosowej. Jeśli jesteście ciekawe co dokładnie znalazłam w Impresji Zimowej, to zapraszam Was do dalszej części notki ;)




Hello Body Coco Pure Detox Coffee Scrub do twarzy 
Firmę Hello Body bardzo dobrze kojarzę z nachalnych reklam na Instagramie. Chętnie sprawdziłabym co to za "cuda" dziewczyny reklamują, ale moja cera nie lubi peelingów mechanicznych. Zastanawiam się jeszcze nad użyciem go do ciała, bo lubię kawowe kosmetyki. 
Pełnowymiarowe opakowanie o pojemności 100 ml kosztuje 134,99 zł. Niestety nie mam dla Was kodu zniżkowego ;d


Dr Irena Eris Pomadka nabłyszczająca Bright No 511 Harsh Fuchsia
Lubię pomadki nabłyszczające, ale to zdecydowanie nie mój kolor. Piękne i solidne opakowanie bardzo ładnie prezentuje się na toaletce. 
Cena za 3,3 g produktu to 59 zł.


Essence Paleta rozświetlaczy Pure Nude Sunlighter
Na pierwszy rzut oka ciekawie się prezentuje. Myślę, że ma szansę się u mnie sprawdzić. Ciekawostką jest wegańska formuła, pozbawiona parabenów oraz nietestowana na zwierzętach. Super, że marka idzie tą drogą!
Cena palety 39,99 zł.




Lirene Intensywnie nawilżający balsam do ciała Czarny Tulipan 
Piękna nazwa! Mnie osobiście bardzo przyciąga Czarny Tulipan. Według zapewnień producenta balsam zawiera naturalne składniki, dzięki którym doskonale nawilża i odżywia. Mam nadzieję, że to prawda!
Tuba o pojemności 200 ml kosztuje 17,99 zł.


Stars from the stars Odżywka emolientowa do włosów średnio- i wysokoporowatych
Mam już bardzo dużo różnych odżywek do włosów, ale ta mnie bardzo interesuje. Wpisuje się w moje potrzeby i chciałbym też lepiej poznać tę markę.
Tuba o pojemności 200 ml kosztuje 21,99 zł.


Hello Body Coco Luxe Kremowa maseczka ze złotem
Kolejny produkt słynnej instagramowej marki ;) Przeanalizuje skład i być może ją przetestuje. Chciałabym móc wyrobić sobie własną opinię o Hello Body. Być może pozytywnie się zaskoczę!
Tubka o pojemności 50 ml kosztuje 134,99 zł.


Phytokeratine Extreme Keratynowy krem odbudowujący - termoochrona
Ciekawy produkt, ale dla mnie niezbyt użyteczny. Bardzo rzadko korzystam z suszarki czy prostownicy. Dlatego jeszcze się nad nim zastanawiam czy sobie zostawić, czy posłać dalej w świat.
Pełnowymiarowe opakowanie o pojemności 100 ml kosztuje 164,99 zł. W box'ie znalazłam miniaturę o pojemności 30 ml.


Rituals The Ritual of Ayurveda Pianka pod prysznic w żelu
Piękne opakowanie i piękny zapach. Niestety kiedyś coś tam mnie od nich uczuliło i jakoś już nie mam ochoty na dalsze testy. Pianka poleci do kogoś kto ma mniej wrażliwą skórę odemnie ;)
Butelka o pojemności 200 ml kosztuje 39 zł.


Apivita Aqua Beelicious Nawilżająco - odświeżający booster
Marka kompletnie mi nieznana. Zapowiada się ciekawie. Wielozadaniowy wodno - żelowy booster o bogatej kompozycji 98% składników pochodzenia naturalnego. Długotrwale nawilża i odświeża. 
W box'ie znalazłam jedną ampułkę o pojemności 10 ml. Cena za zestaw trzech takich ampułek wynosi 109 zł.


Pierre Rene Pure Pigment Cień sypki do powiek
Cieni prawie w ogóle nie używam, więc pewnie do kogoś poleci. Muszę jednak przyznać, że jest to wyjątkowo ładny odcień - nr 13 Indian Summer.
Opakowanie o pojemności 1,8 g kosztuje 19,99 zł.


Nature Queen Biała Glinka
Delikatna, naturalna biała glinka zawsze znajdzie u mnie zastosowanie. Często na przykład dodaje ją do sypkich pudrów, aby rozjaśnić kolor lub zwiększyć właściwości matujące. 
Opakowanie o pojemności 150 ml kosztuje 21,70 zł.


Zielko Płyn do kuchni Mango & Brzoskwinia 
Naturalny płyn do czyszczenia kuchni, to coś, co regularnie kupuje. Tego z Zielko jeszcze nie miałam, więc z przyjemnością go przetestuje. 
Butla o pojemności 500 ml kosztuje 16 zł.


Rosadia Krem do rąk
Odżywczy krem idealny na tę porę roku. Moje dłonie lubią kremowanie właśnie tylko zimą i jesienią. Na pewno mi się przyda ;)
Tubka o pojemności 100 ml kosztuje 27 zł.


Donegal Gąbka do pielęgnacji i demakijażu twarzy z kieszonką
Uwielbiam tego typu akcesoria. Zdecydowanie ułatwiają mi demakijaż oraz zmywanie maseczek. Producent zapewnia, że gąbka jest bezpieczna nawet dla cery wrażliwej. Będę to sprawdzać! ;) 
Cena gąbki to 14,99 zł


Gliss 7sec Express Repair Treatment 
Intensywna regeneracja dla włosów mocno zniszczonych i suchych. Wystarczy tylko 7 sekund dla efektu jak po klasycznej masce do włosów. Osobiście bardzo nie lubię tego długiego siedzenia w masce, więc produkt jakby stworzony dla mnie!
Butelka o pojemności 200 ml kosztuje 29,99 zł.


Neess Kauczukowy lakier hybrydowy
Piękny kolor mi się trafił (Ultramarynarz), ale nie lubię manicure hybrydowego - a raczej jego zmywania. Mam lampę, wiec jeszcze to przemyślę.
Buteleczka o pojemności 4 ml kosztuje 14,99 zł.


Podoba Wam się zawartość Zimowej Impresji? Który produkt najbardziej Was zaciekawił?

atina.naturalnie

Komentarze

  1. Wow, ilość produktów naprawdę imponująca :) Na dodatek żadnego nie miałam jeszcze okazji poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już przebieram nóżkami na myśl o styczniowej edycji 😜

      Usuń
  2. Zawartość ciekawa, ale mnie takie pudełka jednak nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! Będę musiała kiedyś sprawić sobie takie pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pudełko! Miałam okazje poznać Gąbka do pielęgnacji i demakijażu jednak wole Rękawiczkę do demakijażu Glov! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczke Glov znam i bardzo lubię, ale jakoś mi się o niej zapomniało 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty