Ala Natural Beauty Restorative Serum Rewitalizujące serum do twarzy

Innowacyjny preparat o skoncentrowanej formule, bogaty w aktywne substancje ujędrniające i regenerujące naskórek. Swoje odmładzające właściwości zawdzięcza komórkom macierzystym z jabłek i kolagenowi. Preparat wnika w głębsze warstwy skóry, błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia oleistej poświaty. Jest przeznaczony dla każdego rodzaju cery.

Pojemność: 30 ml

Cena: 129 zł

Sklep: drogerie internetowe

Serum to jest moim pierwszym kosmetykiem od marki Ala Natural Beauty. Nasze spotkanie od razu zaowocowało wielką miłością. Jestem pod wrażeniem działania tego niepozornego kosmetyku. Narobiłam sobie również apetytu na inne produkty od Ala Natural Beauty ;)

Po pierwsze kosmetyk działa natychmiast po aplikacji. Już po pierwszym użyciu widać różnice w wyglądzie cery. Po kilku dniach skóra jest widocznie bardziej nawilżona, wygładzona, ujędrniona, a zmarszczki zdecydowanie mniej widoczne. Producent zaleca stosować preparat rano i wieczorem. Ja nakładam tylko rano. Serum ma postać żelu, który należy wklepać, nie wolno go rozsmarowywać. Nie wiem skąd ten zakaz i trochę mnie męczy to całe wklepywanie, ale grzecznie stosuje się do zaleceń z opakowania. Żel szybko i ładnie się wchłania. Nie pozostawia lepkiej warstwy. Bardzo dobrze współgra z kremem i podkładem. Nie podrażnia i nie uczula. Jest to jedne z lepszych serum, jakie miałam okazję używać. 

W składzie znajdziemy przede wszystkim komórki macierzyste z jabłek, EGF (czynnik wzrostu), kwas hialuronowy, kolagen, ekstrakt z owoców malin, ekstrakt z dzikiej róży, witaminę E oraz ekstrakt z liści rozmarynu. Skład bogaty, ciekawy, a nawet bym powiedziała imponujący! Mojej cerze bardzo służy i na pewno będę wracała do tego produktu. Niestety cena nie należy do najniższych, ale warto polować na promocję. 

Skład:  Aqua, Glycerin**, Polyglyceryl-4 Caprate**, Sodium Hyaluronate**, Butylene Glycol**, Nicotiana Benthamiana Hexapeptide-40 sh-Oligopeptide-1****, Collagen**, Crataegus Monogyna Fruit Extract**, Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract**, Rubus Idaeus Fruit Extract**, Benzyl Alcohol***, Rosa Canina Fruit Extract*, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Rosmarinus Officinalis Leaf Extract*, Isomalt**, Gluconolactone***, Sodium Benzoate***, Potassium Sorbate***, Dehydroacetic Acid***, Pelargonium Graveolens Oil**, Geraniol**, Linalool**, Citronellol**

Co myślicie o tym serum? Znacie kosmetyki Ala Natural Beauty?

atina.naturalnie

Komentarze

  1. Czasem lepiej wydać więcej i mieć coś co naprawdę działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te komórki macierzyste z jabłek mnie bardzo zaciekawiły. Myślę, że produkt warty swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie też te komórki macierzyste z jabłek najmocniej zaciekawiły. Kiedyś już coś o nich czytałam i pamiętam, że inne kosmetyki z tym składnikiem też nie były tanie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty