Slovianca, kosmetyki nie dla skóry wrażliwej!

Dziś zapraszam Was na post o kosmetykach Slovianca, które pomimo że mają naturalne składy nie nadają się do skóry wrażliwej. Nie ukrywam, że duże nadzieje pokładałam w tych produktach i nawet  przez myśl mi nie przeszło, że mogą mnie uczulić! A jednak dwa z nich zaraz po aplikacji sprawiły, że moja skóra twarzy oraz dłoni się zaczerwieniła, a trzeci dopiero po kilku dniach używania wywołał swędzenie oraz zaczerwienienie. 

Uwaga: Post ma na celu ustrzec osoby z cerą wrażliwą przed dokonaniem nieodpowiedniego zakupu. 

Kosmetyki, które miałam okazję testować to: 

Wielopoziomowy krem do cery suchej regenerująco - nawilżający do cery suchej

Skład: Aqua, Betula Alba Leaf Water, Cetearyl Alcohol*, Caprylic/Capric Triglyceride*, Propanediol, Betaine*, Butyrospermum Parkii Butter, Niacinamide, Helianthus Annuus Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Squalane*, Coco-Caprylate/Caprate*, Cetearyl Glucoside*, Sodium Hyaluronate*, Allantoin, Tocopherol, Biosaccharide Gum-1*, Xanthan Gum*, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Glyceryl Caprylate, Tetrasodium Glutamate Diacetate*, Parfum, Citric Acid, Glycerin.

Intensywne serum naprawcze 

Skład: Aqua, Propanediol, Betula Alba Leaf Water, Helianthus Annuus Seed Oil, Ribes Nigrum Seed Oil, Polyglyceryl-6 Distearate*, Isoamyl Laurate*, Propanediol Dicaprylate*, Squalane*, Trehalose*, Cetyl Alcohol*, Jojoba Esters*, Ubiquinone, Baicalin, Avena Sativa Bran Extract, Sodium Stearoyl Glutamate*, Tocopherol, Polyglyceryl-3 Beeswax*, Xanthan Gum*, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate*, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid.

Energetyzujące serum dodające blasku

Skład: Aqua, Betula Alba Leaf Water, Propanediol, Rosa Damascena Flower Water, Betaine*, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Niacinamide, Isoamyl Laurate*, Ruscus Aculeatus Root Extract, Citrus Limon Peel Extract, Solidago Virgaurea Extract, Acacia Senegal Gum, Cellulose Gum*, Microcrystalline Cellulose*, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Parfum, Tetrasodium Glutamate Diacetate*, Citric Acid, Glycerin.

Wielopoziomowy krem i intensywne serum od razu wywołały alergię, natomiast serum energetyzujące dopiero po kilku dniach. Jest mi bardzo przykro, że nie mogę stosować tych produktów, bo napakowane są super składnikami aktywnymi. Przez te kilka dni zdążyłam zauważyć dużą poprawę w wyglądzie mojej skóry, która była pięknie rozświetlona oraz dobrze nawilżona.

Po analizie składu przypuszczam, że winą złego przyjęcia tych produktów przez moją cerę są lub jest któryś z tych konserwantów: Sorbitan Potasu, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol. Nic innego nie przychodzi mi do głowy. 

Także, jeśli macie wrażliwą skórę, to unikajcie tych produktów! A markę Slovianca chciałam prosić o dogłębną analizę i zmianę składu. Bardzo dużo osób boryka się z alergiami kontaktowymi i warto w dzisiejszych czasach tworzyć kosmetyki, które są przyjazne nawet dla najwrażliwszej skóry.

Dajcie znać w komentarzach czy jest Wam bliski problem skóry wrażliwej? 

atina.naturalnie

Komentarze

  1. kosmetyki wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cery wrażliwej nie mam, jestem ciekawa, czy u mnie by się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie koleżanki co też nie mają skóry wrażliwej i narazie nie narzekają. Ale jeszcze czekam aż poużywają dłużej, bo przy mniej wrażliwej skorze mogą pojawić się problemy po dłuższym użytkowaniu.

      Usuń
  3. Oj chyba nie dla mojej skóry, przynamniej nie zimą bo robi się strasznie sucha ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że uczuliły, ale z alergiami tak już jest, nigdy nie wiadomo kiedy i po czym wyjdzie. Tak nawiasem to nigdy nie spotkałam się jeszcze z tą marką. Obecnie mam zaufanie tylko do kosmetyków z marek Sylveco, bo nic przykrego mnie po nich nie spotkało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do tej pory tylko dwie naturalne marki zawiodły: Madera i właśnie Slovianca. Zazwyczaj naturalne produkty super się spisują na mojej wrażliwej skórze, a tu taka przykra niespodzianka 😐
      Sylveco też bardzo lubię 💚

      Usuń
  5. Niestety nawet naturalne produkty czasami uczulają. Moja skóra właśnie taka jest. Tej marki nigdy nie widziałam, ale będę przezorna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka ta akurat nie jest jeszcze bardzo popularna. A na jaki naturalny kosmetyk zdarzyło Ci się mieć uczulenie? U mnie do tej pory zawiódł filtr Madara i kosmetyki Slovianca 😑

      Usuń
  6. Od kiedy stosuję naturalne kosmetyki moja cera stała się mniej wrażliwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tych produktach. To co naturalne najlepsze, będę szukała czegoś z tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz wrażliwej cery, to spróbuj, bo składy są naprawdę bogate 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty