Ekotyki 2022

Cześć! Dziś przychodzę do Waz z informacją o trwających właśnie Targach Kosmetyków Naturalnych - Ekotyki. Jeśli jesteście z Wrocławia lub okolic, to jeszcze zdążycie się wybrać ;) Za dwa tygodnie targi przenoszą się do Warszawy. Ja niestety tym razem jestem uziemiona w domu. Przede wszystkim nie mam z kim zostawić psa. Może następna edycja lepiej wpiszę się w mój i mojego partnera grafik. Na pocieszenie otrzymałam piękną przesyłkę PR, która daje mi namiastkę targów ;) 


W środku znalazłam kosmetyki, których jeszcze nigdy nie miałam okazji używać:
- przepięknie pachnący żel do mycia ciała Lawenda&Jeżyna marki You&You,
- anti-aging skoncentrowany balsam pod oczy Veoli Botanica,
- ultra nawilżające serum żelowe z potrójnym kwasem hialuronowym i fermentem z czarnej herbaty Kombuchka również marki Veoli Botanica.


Muszę przyznać, że o marce You&You pierwsze słyszę. Sprawdziłam, że mają w swoim asortymencie niewiele produktów. Żel już miał u mnie swoją premierę i jestem nim zachwycona! Moje stałe czytelniczki wiedzą, że jestem fanką mydeł w kostce i że praktycznie nie używam niczego innego do kąpieli. Dla tego żelu robię wyjątek i mydło chwilowo idzie w odstawkę ;d Więcej napiszę Wam za jakiś czas, jak już trochę dłużej go poużywam.

Kosmetyki Veoli Botanica kojarzę, ale nie miałam okazji ich jeszcze ich stosować. Składy są bardzo przyjemne i bogate, więc powinniśmy się polubić;) 



Dajcie znać czy wybieracie się na Ekotyki oraz jakie stoiska zamierzacie odwiedzić?

atina.naturalnie

Komentarze

  1. Ciekawe wydarzenie. Niestety do Wrocławia mam strasznie daleko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do Warszawy? Za dwa tygodnie targi będą właśnie w Warszawie 😉

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak Ci się sprawdzi marka Veoli. Sama chciałabym coś wypróbować, a przede wszystkim serum i olejek różany, ale jego tutaj nie widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek różany brzmi świetnie! Aż mi narobiłaś na niego ochoty 😉😁

      Usuń
  3. Totalnie nie znam tych marek, dlatego jestem ciekawa, co w sobie skrywają. :) Z niecierpliwością czekam na recenzje tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki You&You używam od kilku miesięcy i są super, polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super propozycje, polecam też własną kul propozycję

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty