Potz - nowa polska marka kosmetyków naturalnych z pre- i probiotykami

Dobry wieczór w środę! Dziś przygotowałam dla Was wpis o mojej nowej kompleksowej pielęgnacji twarzy, którą mam przyjemność stosować dzięki współpracy z marką Potz. Jest to nowa polska firma, która zdecydowanie wyróżnia się na tle innych. Jest mi niezmiernie miło, że zostałam obdarzona zaufaniem. Zamierzam porządnie przetestować cztery produkty z poniższego zdjęcia, a następnie podzielę się z Wami moją opinią. Kosmetyków używam dopiero od piątku, więc dziś przybliżę Wam tyko, jakie produkty otrzymałam oraz wyjaśnię, czym marka Potz wyróżnia się na naszym kosmetycznym rynku.


Do testów otrzymałam:
* serum intensywnie nawilżające z matchą i kompleksem trzech kwasów hialuronowych, które ma za zadanie długotrwale nawilżać oraz ukoić skórę,
* krem pod oczy z kofeiną i retinolem na noc, który niweluje cienie pod oczami, ujędrnia i poprawia koloryt skóry,
* odbudowujący krem na dzień Anti Pollution SPF 15, który matuje i napina skórę,
* krem na noc opóźniający efekt starzenia z kompleksem pre- i probiotyków, który redukuje drobne zmarszczki, łagodzi i nawilża.

Wszystkie kosmetyki są już w użyciu i jak na razie jestem dobrej myśli. Na pewno dobrze nawilżają, szczególnie serum oraz łagodzą drobne podrażnienia. Szkoda, że krem na dzień ma tak niską ochronę przeciwsłoneczną. Tym bardziej że słońce zaczyna mocniej przygrzewać.

Opakowania marki Potz są bardzo wygodne, higieniczne i nadają się do recyklingu. 


Czym kosmetyki Potz wyróżniają się spośród innych?
Przede wszystkim tym, że oprócz naturalnych olejów i ekstraktów zawierają całe mnóstwo innowacyjnych składników aktywnych w wysokich stężeniach oraz kompleks pre- i probiotyków, który wspiera mikrobiom skóry. Kiedy nasz mikrobiom zostaje zaburzony, może dochodzić do przesuszenia skóry, szybszego starzenia się, większej podatności na alergeny, czy namnażania patogenów chorobotwórczych. Dzięki kosmetykom zawierającym probiotyki i prebiotyki możemy się przed tym uchronić.

Pomagają one bowiem: 
*stymulować odbudowę płaszcza hydrolipidowego, 
*pobudzają cerę do produkcji włókien kolagenowych i elastynowych, 
*regenerują i pobudzają skórę do odbudowy,
*pomagają utrzymać odpowiedni odczyn pH.

Całkiem możliwe, że moje problemy z alergiami są spowodowane właśnie zaburzonym mikrobiomem. Dlatego tak ważne są dla mnie te testy. Mam szansę rozwiązać problem mojej wrażliwej skóry. Trzymajcie kciuki :)

Na koniec zostawiam Wam piękne motto założycieli marki Potz:
"Naturalne kosmetyki Potz zostały stworzone z potrzeby serca, aby każdy mógł doświadczyć, że zdrowa skóra to piękna skóra".

Dajcie znać w komentarzach czy słyszałyście już o marce Potz oraz co myślicie o wykorzystaniu w recepturach kosmetyków pre- i probiotyków? Napiszcie też który kosmetyk Was najbardziej zainteresował?
atina.naturalnie

Komentarze

  1. Marka Potz nie jest mi znana, ale skoro to nowość to nic dziwnego. Natomiast jestem zachwycona faktem, że w Polsce mamy coraz więcej dobrych marek kosmetycznych. Dawniej musiałam zamawiać kremy z marek zagranicznych, ale teraz jakość tak poszła w górę, że naprawdę warto kupować rodzime kosmetyki.
    Z gromadki tu przedstawionej najbardziej zaciekawił mnie krem z SPF matujący, byłby fajny u mnie na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pamiętam czasy jak się szukało kosmetyków na zagranicznych stronach.
      A to wystarczy Ci SPF 15? Ja poniżej 30 nie schodzę 😁 Chyba, że jest pochmurno lub wiem, że spędzę dzień w domu.

      Usuń
  2. Marka nie jest mi znana i chyba nie miałam jeszcze okazji używać produktów z pre i probiotykami. Mogłabym przetestować wszystkie z wyjątkiem kremu na dzień, ponieważ potrzebuję wyższego spf. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto wypróbować. Ciekawe czy pojawią się w drogeriach

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie słyszałam, ale zapowiadają się fajnie te produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na bloga jak już pojawią się recenzje 😊😉

      Usuń
  5. Wyglądają ciekawie, więc z chęcią przeczytam ich szerszą recenzję. Tymczasem życzę udanego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty