Mój kwiecień na Instagramie

Cześć! Kwiecień za pasem, więc pora na podsumowanie kolejnego miesiąca na Instagramie. Oczywiście nie obyło się bez kosmetycznych nowości oraz zdjęć psa i natury. Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, to zapraszam na moje konto na Insta ;) Znajdziecie tam między innymi recenzje cudnie pachnącego słodką lawendą żelu pod prysznic naturalnej marki you&you.


W kwietniu pisałam też o nawilżającym olejku do demakijażu Amvi, który jak na tego typu produkt jest bardzo wydajny. Świetnie sobie radzi z makijażem oraz ma bogaty, naturalny skład. Osobiście bardzo lubię taką formę demakijażu. 


Pokazywałam na story limitowane pudełko z kosmetykami od Pure Beauty by Hushaaabye 2. Znałam zawaratość wcześniej i uznałam, że bardzo mi się przyda. Jestem z niego mega zadowolona! Story jest przypięte, więc można w każdej chwili zajrzeć i sprawdzić co znalazłam w środku ;)


W kwietniu testowałam najnowszą nowość od naturalnej marki Felicea. Trzy słodko pachnące sera przeciwzmarszczkowe do ust o zapachu kokosa, nugatu oraz orzecha włoskiego. W ich składzie znajdziemy innowacyjny surowiec SWT-7 pozyskiwany z wyciągu z niebielistki. Wyciąg ten wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe. Sera te super nawilżają oraz wygładzają usta. 


Na koniec jeden z pierwszych wiosennych kadrów oraz kwietniowy śnieg.



Dajcie znać który kosmetyk najbardziej Was zaciekawił oraz czy obserwujecie mnie na Insta? Jeśli tak to zostawcie namiary do siebie ;)

atina.naturalnie

Komentarze

  1. Bardzo ładne urywki. Udanego maja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj zawsze jakies nowości. Zdjęcie pieska jest po prostu idealne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Felicea świetnie się prezentują. Chciałabym je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam jeśli szukasz czegoś lekkiego, a zarazem mocno nawilżającego ;)

      Usuń
  4. Ciekawe naturalne nowości, zupełnie nie znam tych marek. Szczególnie sera do ust chciałabym wypróbować, wszystkie 3. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde serum inaczej pachnie i mnie zaskoczyło, że najbardziej spodobał mi się nugat. A stawiałam na kokosa 😉

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia. Słodki piesek. Ciekawi mnie ten olejek do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 Na recenzje olejku zapraszam na insta 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty