Zużyłam, więc się wypowiem (LaLe, Hugo Boss, The Body Shop, Geranium)

Hej! Dziś przychodzę do Was z kilkoma ostatnio zużytymi kosmetykami, o których nie zdążyłam napisać ani na blogu, ani na Instagramie. Staram się pisać Wam o wszystkim. co używam ;) Zatem zapraszam Was na moją opinię o tych czterech pustakach z poniższego zdjęcia.


LaLe Serum do włosów z witaminą C+B3 (Polska)

Mieszanka olejków zawarta w serum pięknie nawilża, odżywia oraz wygładza włosy. Ja stosuje je do olejowania przed myciem, ale można nałożyć je również na koniec mycia jako serum na końcówki. Aktualnie stosuję już drugie opakowanie i na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę. Praktycznie po każdym użyciu widze różnicę w wyglądzie moich rozjaśnianych włosów. Produkt dość intensywnie pachnie, ale w tym przypadku to plus. W składzie znajdziemy olejek rycynowy, olej makadamia, olej szafranowy, olej z nasion bawełny, olej arganowy, witamina C oraz B3. Aktualnie serum ma zmienioną etykietę. Moje opakowanie jest średnio wygodne. Trzeba kilkukrotnie naciskać, aby otrzymać odpowiednią ilość kosmetyku. W dodatku łatwo o zabrudzenie buteleczki. Esteci nie będą zadowoleni. 

30 ml/ 40 zł

Skład: Ricinus Communis Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Carthamus Tinctorius (Safflower) Oil, Gossypium (Cotton) Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Niacinamide, Parfum.

Ważność: 4 miesiące od otwarcia.


Boss Orange Hugo Boss EDT (UK)

Zapach pochodzi z 2009 roku. Jest lekko słodki i delikatnie kwiatowy. Lubiłam używać go latem i wiosną. Niestety na mnie jest tragicznie nietrwały i dlatego więcej do niego nie wrócę. Flakon przyjemny dla oka i na tyle wygodny, że chętnie go wrzucałam do walizki czy torebki.

Nuta głowy: jabłko, brzoskwinia. 

Nuta serca: kwiat pomarańczy, śliwka, jaśmin. 

Nuta podstawowa: cynamon, krem waniliowy, drzewo sandałowe, drzewo oliwkowe.

50 ml/ 199 zł


Geranium Naturalny olejek eteryczny (Polska)

Olejek kupiłam do robienia naturalnych sprayów przeciwko komarom, kleszczom i meszkom. Dodawałam go też do prania. Sam zapach nie jest moim ulubionym, więc nie wiem, czy jeszcze do niego wrócę. 

Geranium to pachnący gatunek pelargonii. Mi kojarzy się on z takim babcinym zapachem ;)


The Body Shop Masło do ciała Soczysta Malina (UK)

Kocham za zapach! Pielęgnacyjnie nie jest źle, ale moja bardzo wrażliwa skóra czasem mnie po nim swędziała. Masło jest bardzo wydajne, ale i drogie. Ja zawsze kupowałam je w promocji. Raczej już do niego nie wrócę, bo preferuje naturalniejsze składy. Oprócz niepotrzebnej chemii oraz perfum znajdziemy tu olej z awokado, olej kokosowy, masło shea, olej z nasion malin, olej sojowy, sok z aloesu, witaminę E oraz olej słonecznikowy. 

200 ml/ 75 zł

Skład: Aqua/Water/Eau, Glycerin, Persea Gratissima Oil/Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cetearyl Alcohol, Propanediol, Cetyl Esters, Sodium Polyacrylate, Cocos Nucifera Oil/Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Butyrospermum Parkii Butter/Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Parfum/Fragrance, Cetearyl Glucoside, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Sclerotium Gum, Sodium Gluconate, Bertholletia Excelsa Seed Oil, Rubus Idaeus Seed Oil/Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Oil, Glycine Soja Oil/Glycine Soja (Soybean) Oil, Citric Acid, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Tocopherol, Linalool, Geraniol, Helianthus Annuus Seed Oil/Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, CI 77491/Iron Oxides, CI 77499/Iron Oxides.

Ważność: 12 miesięcy od otwarcia.


Znacie któryś z tych kosmetyków? Lubicie/używacie?

Atina.

Komentarze

  1. Z TBS sto lat już nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masło było moim ostatnim ich produktem w zapasach. Pewnie teraz nieprędko coś od nich kupię.

      Usuń
  2. Bardzo dawno nie używałam kosmetyków z ich firmy, chyba trzeba nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. TBS ma ładne zapachy, ale działanie średnie z mojego doświadczenia. Jestem ciekawa serum do włosów Lale i w sumie też kilku innych ich produktów. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z TBS mam podobne doświadczenia. A z Lale miałam kremy do twarzy i były fajne zimą na noc. Teraz używam kremu pod oczy i niedługo pewnie dam znać jak się spisuje.

      Usuń
  4. Te serum do wlosów chętnie bym poznała. Myślę, że moje włosy byłyby mi wdzięczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Masło do ciała bardzo chętnie bym wybrała

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam olejki eteryczne. Również dodaje je do prania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty