Mój czerwiec na Instagramie

Cześć! W czerwcu otrzymałam cudownie kolorową i pachnącą przesyłkę od małej manufaktury Jingle Soap. W środku znalazłam trzy glicerynowe, mocno nawilżające, naturalne mydła. Są piękne! Jako pierwsze otworzyłam pomarańczowo - miodowe, które idealnie wpisuje mi się w letnie klimaty. Pachnie słodko, ale nie jest to bardzo intensywny zapach. Najważniejsze jest jednak to, że wszystkie mydła Jingle Soap robione są z baz glicerynowych, które posiadają wszystkie testy dermatologiczne. Pomimo szalonych kolorów są delikatne nawet dla wrażliwej skóry. Ja jestem zakochana ;)

Jingle Soap znajdziecie na Instagramie.

No i to by było tyle, jeśli chodzi o kosmetyki w czerwcu. Za to było dużo spacerów, a co za tym idzie sporo zdjęć przyrody i pieska ;) Wszystkie zdjęcia robiłam w okolicy mojego miejsca zamieszkania, a mieszkam w mieście. Mam jednak to szczęście, że między jednym osiedlem, a drugim jest sporo zielonych terenów. Korzystam ile mogę ;)




A jak Wam minął czerwiec? 

Atina.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty