Lale Masło do ciała Pomarańczowe z olejem z Awokado

Kompleks maseł i olejów (shea, kakaowe, olej kokosowy i z avocado) zawarte w maśle do ciała natłuszczają i odżywiają skórę całego ciała.

Pojemność: 100 ml

Cena: 25 zł

Sklep: LaLe oraz drogerie internetowe

Ważność: 6 miesięcy od otwarcia


Masło kupiłam z myślą o zimie, ale wiecie, jak się ma dużo kosmetycznych zapasów, to nic nie można sobie zaplanować. Kończąca się data ważności zmusiła mnie do używania masła latem ;d A o tej porze roku wolę jednak lżejsze formuły. Na szczęście nie było tak źle i kosmetyk pięknie się rozsmarowywał i w miarę dobrze wchłaniał. Pozostawiał lekką warstwę ochronną i dlatego najlepiej sprawdzał mi się w wieczornej pielęgnacji ciała. Skóra po nim była mocno nawilżona, gładka i odżywiona. Sprawdził się latem, ale myślę, że przyjemniej będzie się go stosowało jesienią i zimą ;)

Masło LaLe jest ręcznie wytwarzane, ma naturalny skład i nie zawiera tłuszczów zwierzęcych. W składzie same dobroci: masło shea, olej kokosowy, olej z awokado oraz olejek pomarańczowy. Dzięki temu ostatniemu wieczorna pielęgnacja jest bardzo przyjemna. Zapach pomarańczy odpręża i relaksuje ;) W ofercie LaLe znajdziecie jeszcze inne wersje tego masła, a mianowicie: kawowe, magnoliowe oraz różane. Wszystkie mnie kuszą i na pewno przy okazji zakupów wpadną do mojego koszyka.

Skład: Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Solanum Tuberosum Starch, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Citrus Aurantum Dulcis (Orange) Peel Oil.

Opakowanie 100 ml jest nieduże, ale spokojnie starczyło na kilka porządnych aplikacji. 

Pomarańczowe masło do ciała trafia na listę moich ulubionych kosmetyków od LaLe ;)

Znacie masła do ciała marki LaLe? Który zapach Was najbardziej ciekawi?

atina.naturalnie

Komentarze

  1. Kiedyś chciałam kupić dezodorant z LaLe, a tego Masła do ciała jeszcze nie znam. Wygląda na solidne i treściwe, takie lubię jesienią i zimą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dezodorantu jeszcze nie miałam, ale pewnie jeszcze to nadrobię 😉

      Usuń
  2. pierwszy raz słyszę o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo mają fajne kosmetyki w przystępnych cenach 😉

      Usuń
  3. pierwszy raz słyszę o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj! Od siebie bardzo polecam kremy do twarzy oraz serum do włosów.

      Usuń
  5. Mam w planach zakup perfum w kremie tej marki. Na razie żadnych ich kosmetyków nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O perfumach słyszałam, ale nie znam. Ciekawe czy Ci się sprawdzą?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty