Feerie Celeste Podkład mineralny prasowany Magique Match

Podkład mineralny prasowany powstał z myślą o kobietach chcących kompleksowo zadbać o swój makijaż. Kosmetyk zapewnia optyczne wygładzenie skóry, wchłania nadmiar sebum, idealnie stapia się z cerą, a ponadto ochrania ją przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, np. zanieczyszczeniem powietrza lub niebieskim światłem. Produkt posiada poręczne opakowanie, które z powodzeniem zmieścisz we własnej kosmetyczce. 

Pojemność: 8,5 g.

Cena: 49,95 zł.

Sklep: aktualnie sklep marki nie działa, podkłady można jeszcze kupić w drogeriach internetowych.


Zacznę od tego, że prawdopodobnie marka kończy swoją działalność ;/ Najpierw wielka wyprzedaż, teraz sklep nie działa. Szkoda, że właściciel nie poinformował swoich klientek o zamknięciu, czy też być może przerwie w prowadzeniu działalności. Podkład, o którym dziś pisze jest jeszcze dostępny online w drogerii DM. Aktualnie jest na niego promocja i kosztuje tylko 24,95 zł. Cena naprawdę okazyjna ;)


Kolor PRESSED SUN kupiłam przez pomyłkę! Nigdy nie sięgam po tak żółte odcienie. Zawsze wybieram neutralne, lub bardziej różowe tony. Okazało się, że ten żółty mi nawet pasuje! Pięknie się wtapia w moją cerę. Nawet na swatchu słabo go widać, bo tak się idealnie wpasował. Chyba muszę zmienić swoje przekonania co do mojego koloru skóry ;d 

Podkład prasowany jest przede wszystkim wygodniejszy od sypańca. Co prawda jestem już przyzwyczajona do sypanych, ale z prasowanym mam wrażenie makijaż wykonuje dosłownie w kilka sekund. Jeśli zależy Wam na czasie, to ta wersja jest dla Was. 

Opakowanie jest wygodne, ale niestety nietrwałe. Na pierwszym zdjęciu możecie zobaczyć, że napisy i obramowanie okienka już się lekko powycierały. Trochę mnie to drażni, ale wiadomo nie jest to najważniejsze. 

Podkład jest wydajny, ma lekkie krycie (dla mnie wystarczające), średnio matuje i daje bardzo naturalny efekt. Na tym ostatnim najbardziej mi zależy ;) Oczywiście nie zapycha i nie podrażnia. W zapasie mam jeszcze dwa inne odcienie tego podkładu.

W składzie znajdziemy mike, która pięknie odbija i rozprasza światło oraz nadaje cerze promienny wygląd. Jest tu też glinka, która łagodzi podrażnienia i działa przeciwzapalnie, witamina E, masło kakaowe oraz piasek wulkaniczny. 

Skład: mica, kaolin, magnesium stearate, octyldodecanol, caprylic/capric triglyceride, boron nitride, glyceryl caprylate, theobroma cacao seed butter, tocopheryl acetate, glyceryl undecylenate, volcanic sand, ci 77891,ci 77492,ci 77491,ci 77499.

Co myślicie o tym podkładzie? Macie ochotę go wypróbować?

atina.naturalnie

Komentarze

  1. Przed długi czas bardzo lubiłam się z podkładami w takiej formie i składy też mnie bardzo przekonują. Szkoda że marka w likwidacji. Wiele dobrych marek nie przetrwało pandemii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda 😑 Akurat jakoś mi ostatnio dużo rzeczy od nich pasuje 💚 A teraz nie używasz już podkładów mineralnych?

      Usuń
  2. Mam, ale zdecydowanie wolę sypkie minerały, uwielbiam wycofane Amazon Gold

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te prasowane lubię za szybkość i wygodę w użyciu szczególnie podczas podróży. Ale do sypkich na pewno też jeszcze wrócę 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty