Natu.Care Wegańska witamina D Sunny Mood

Hej! Jak Wam mija weekend? Ja nadrabiam blogowe zaległości i właśnie przyszła pora na wpis o wegańskiej witaminie D w kropelkach, którą dostałam w ramach współpracy od Natu.Care. Zostało mi jej tyle co na kilka użyć, więc czas najwyższy na moją opinię ;) Większość z Was na pewno wie, że warto uzupełniać poziom witaminy D w czasie od późnej jesieni do wczesnej wiosny. Osobiście odkąd to robię zdecydowanie mniej choruje oraz nie łapią mnie stany depresyjne. Wcześniej różnie z tym bywało ;/ Więcej informacji na temat działania witaminy D znajdziecie pod tym linkiem klik

Dobra wiemy już, że witamina D jest ważna, ale którą formę i markę wybrać? Odpowiadam tą która ma naturalny skład! Oczywiście Sunny Mood ma piękny i naturalny skład. W innym przypadku nie podjęłabym tej współpracy ;)  

Skład: olej MCT z kokosa (średniołańcuchowe trójglicerydy kwasów tłuszczowych), cholekalcyferol (D3V®, witamina D z alg morskich), przeciwutleniacz: mieszanina tokoferoli.

Muszę wspomnieć, że początkowo nie spodobał mi się sposób zażywania polegający na tym, że trzeba dodać 20 kropli do wody lub chłodnego napoju. Szybko jednak zauważyłam plusy takiego dawkowania - zaczęłam pić dodatkową szklankę wody! Dla mnie to duży sukces, bo ciągle mam problem z wypijaniem odpowiedniej ilości wody w ciągu dnia. Tak więc jedyny minus i tak zmienił się w plus ;)

Opakowanie o pojemności 50 ml kosztuje 59 zł. Koszt kuracji miesięcznej wynosi około 23 zł. Dodatkowo na stronie bardzo często pojawiają się kody rabatowe. Aktualnie widziałam takowy na  -15%. Zatem cena do jakości jest mega korzystna.

Wiem, że będę wracała do Sunny Mood! Aż żałuję, że zrobiłam wcześniej zapasy innej witaminy D w kapsułkach. Nie lubię marnotrawstwa, więc będę musiała ją zużyć. Oczywiście będzie mi bardzo brakowało tej dodatkowej szklanki wody ze słońcem w kropelkach.

Dajcie znać, czy uzupełniacie niedobory witaminy D oraz czy zwracacie uwagę na skład suplementów diety? Jeśli nie, to koniecznie to zmieńcie ;)

[Wpis powstał przy współpracy z Natu.Care]

atina.naturalnie

Komentarze

  1. mam od nich inny suplement diety i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który? Ja rozmyślam nad Glow Stories na skórę, włosy i paznokcie 😉

      Usuń
    2. Właśnie ten, niedługo pojawi się na moim blogu opinia o nim :)

      Usuń
    3. O super! Będę wypatrywać recenzji 🤗

      Usuń
  2. Mam tę witaminę i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze uzupełniam witaminę D3 i łykam systematycznie, takiej formy jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Tak trzymaj! Spróbuj kiedyś tej w kropelkach 😉

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze okazji testować produktów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam się szczerze, że pierwsze słyszę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty