Ekocuda Targi Kosmetyków Naturalnych Vol.11

Hej, w nadchodzący weekend w Warszawie odbędą się Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda. Dacie wiarę, że to już jedenasta edycja!? Mnie niestety nie będzie, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się w końcu odwiedzić ten kosmetyczny raj. Jeśli Wy macie bliżej lub dużo wolnego czasu, to koniecznie rozważcie wizytę na targach. Ja bym pewnie chodziła od stoiska do stoiska w poszukiwaniu nieznanych mi dotąd naturalnych mydełek :d

Dla zainteresowanych: targi są bezpłatne i odbędą się 22-23 kwietnia 2023 roku w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich.

Wraz z zaproszeniem na Ekocuda otrzymałam paczkę z następującymi kosmetykami:

- Mafka olejek do demakijażu Migdał i Makadamia, który już znam i bardzo polecam,

- Mafka skwalan z trzciny cukrowej, który również już miałam i również polecam. Przy mojej mieszanej cerze super się sprawdza właśnie wiosną i latem. Jest mniej tłusty od większości olejów, których nie brakuje w mojej codziennej pielęgnacji,

- Ecocera Bio Mascara Magnolia w pięknym drewnianym opakowaniu. Tego kosmetyku nie znam, ale już dostałam cynk, że jest świetny, więc z radości przebieram nóżkami ;d,

- Babo tonik do twarzy przeciwzmarszczkowy, który też już miałam i chętnie znowu poużywam.

Aż się sama dziwie, że prawie wszystko znam z tej przesyłki. Wolę testować nowości, ale czasem fajnie jest też wrócić do sprawdzonych produktów ;) 

Dajcie znać, czy wybieracie się na targi w Warszawie?

atina.naturalnie

/Reklama/ Wpis powstał we współpracy z Ekocuda i TriplePR.

Komentarze

  1. szkoda, że nie dam rady być na tych targach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam nigdy na takich targach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie kosmetyki wyglądają ciekawie :) Bardzo chętnie pojechałabym na takie targi, gdyby nie były tak daleko :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) A gdzie mieszkasz? Tydzień temu były w Poznaniu.

      Usuń
  4. Nie byłam nigdy na targach bo mieszkam na uboczu, ale w obecnych czasach to więcej zamawiam Online. Fajne kosmetyki masz do testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na targach fajne jest, to że można podotykać, powąchać i porozmawiać 🤗

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty