Ulubieńcy Kwietnia

Witajcie w maju! A jak nowy miesiąc, to czas na ulubieńców miesiąca poprzedniego. W kwietniu same kosmetyczne zachwyty: lekka mgiełka do twarzy, lekki filtr przeciwsłoneczny do twarzy i słodki peeling do ust. Te trzy kosmetyki uprzyjemniają mi moją codzienną pielęgnację. Wszystkie trzy produkty są polskie i maja naturalne składy ;) Zapraszam do moich pierwszych wrażeń z ich stosowania.


Zacznę od hydrolatu z Aloesove - marki która w ostatnim czasie przeszła gruntowną przemianę. Kosmetyki te całkowicie zmieniły szatę graficzną oraz posiadają lepsze, bogatsze składy. Hydrolat z aloesu intensywnie nawilża i regeneruje skórę. Można go stosować na twarz, ciało i włosy. Ma cudny rozpylacz, który daje wspaniałą mgiełkę. Myślę, że to może być tegoroczny hit lata jako ratunek dla skóry po opalaniu. Tymczasem ja stosuję go jako tonik oraz nawilżenie pod olejek. W składzie znajdziemy organiczny sok z aloesu plus dwa naturalne konserwanty: Sodium Levulinate pozyskiwany z kukurydzy i Sodium Anisate pozyskiwany z kopru włoskiego.


Kolejnym ulubieńcem kwietnia jest Sundrops marki Alkmie. Lekkie multiaktywne serum do twarzy z ochroną przeciwsłoneczną SPF30. Rzeczywiście jest to całkiem fajny produkt dla cer mieszanych. Szybko się wchłania, pielęgnuje i chroni przed słońcem. Jestem zachwycona tymi kropelkami. Nie zwiększają błysku na twarzy, nie bielą i nie rolują się pod podkładem. Na pewno będę jeszcze chciała wypróbować wersje z SPF50. Mam też w planach bardziej szczegółową recenzję, ale to dopiero za jakiś czas ;)

Na koniec pozachwycam się odżywczą pomadką z peelingiem marki Sylveco, o której pisałam na blogu w 2015 roku. Pamiętam, że bardzo podobał mi się jej zapach, na który początkowo nawet narzekałam we wpisie. Później pomadkę zgubiłam i jakoś zapomniało mi się o niej. Ciągle jednak miałam z tyłu głowy, że to fajny produkt był ;) No i po prawie ośmiu latach robię wielki powrót! Niestety nie czuje tu już tej dziwnej, a jak się później okazało przyjemnej dla mnie nuty zapachowej. Zrobiłam małe śledztwo i w starszej wersji pomadki znalazłam olej z gorzkich migdałów, którego w nowej wersji nie ma. Szkoda, ale nie zmienia to faktu, że peeling nadal świetnie spełnia swoją rolę. Nawilża i wygładza usta już po pierwszym użyciu! A najbardziej w tym peelingu podoba mi się to, że jest w formie pomadki do ust. Raz, dwa i peeling zrobiony ;)

Który z moich kwietniowych ulubieńców najbardziej Wam się spodobał? A może któryś z kosmetyków jest też Waszym ulubieńcem?

/Hydrolat aloesowy otrzymałam od marki Aloesowe, resztę kosmetyków kupiłam sama/

atina.naturalnie

Komentarze

  1. Hydrolat Aloesowy mam z Oleiq to też marka Sylveco i skład ma identyczny. Te kropelki z SPF bardzo mnie zainteresowały. W ogóle to kosmetyki przeciw UV obecnie są już tak praktyczne i przyjemne w stosowaniu że aż się chce je nakładać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo też mam ten hydrolat oleiq, dobrze wiedzieć, że skład jest ten sam! W sumie można by się tego spodziewać :D

      Ja z aloesowe mam żel pod oczy i mogę polecić - mega przyjemny w stosowaniu. Z ulubieńców znam pomadkę z peelingiem i to jest najlepszy kosmetyk pielęgnacyjny do ust jaki stosowałam! Hitt :D

      Usuń
    2. Basia dzięki za info o hydrolacie Oleiq 💚 A filtry rzeczywiście coraz przyjemniejsze produkują 🤗

      Zaczarowanaa serum pod oczy od Aloesove jeszcze nie znam, ale to pewnie tylko kwestia czasu 😉
      Cieszę się, że też polubiłaś się z peelingiem do ust 🙌

      Usuń
  2. Pomadkę znam i lubię, a hydrolat mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sporo osób zna i lubi tę pomadkę 💚

      Usuń

  3. dokładnie, również według mnie - najlepszą wróżką w Polsce jest Alicja.
    wróżbę online można zamówić szybko i bezpiecznie na stronie wróżka online Wróżbę otrzymujemy do 60 - 90 minut na email. Wykonuje. również oczyszczanie energetyczne i rytuały miłosne na naprawę związku lub powrót osoby na której nam zależy. Ja zawsze zamawiam na stronie http://wrozkaalicja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum Sundrops marki Alkmie to moje odkrycie - zakochałam się w tym kosmetyku! Muszę też wypróbować Aloesove, jestem bardzo ciekawa tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty