Avon Mineralny podkład do twarzy w pudrze Porcelain

Hej, dziś przybywam do Was z pudrowym gagatkiem od marki Avon. Nazywam go gagatkiem, bo szczerze, to nie wiadomo do końca, co to jest dokładnie :d Na opakowaniu pisze puder mineralny, z tyłu dodano napis podkład. Początkowo używałam go jako puder sypki i w tej roli mi się kompletnie nie sprawdził. Obejrzałam opakowanie wzdłuż i wszerz, poszperałam w necie i wychodzi na to, że to jest podkład mineralny, tyle że sypki. Dla mnie super wiadomość, bo akurat bardziej potrzebuje podkładu niż pudru ;)


Chwyciłam więc za pędzel kabuki i nakładam jak podkład. Kosmetyk pięknie rozświetla (zawiera mikę) i dosyć dobrze kryje wszelkie niedoskonałości. Chyba jest to jeden z bardziej kryjących podkładów mineralnych, jaki miałam do tej pory. Dzięki zawartości krzemionki i glinki białej matuje na długo, czytaj 3-4 godziny. Kolor Porcelain jest idealny dla mojej bardzo jasnej cery - Wy możecie wybierać spośród 6 odcieni. Nie podrażnia i nie zapycha, a więc nadaje się do cery wrażliwej. Zawiera filtr przeciwsłoneczny SPF15. Niedużo, ale lepsze to niż nic. Niestety nie obejdzie się bez minusów! Podkład podkreśla wszelkie suche skórki, więc trzeba zadbać o regularne złuszczanie skóry twarzy i opakowanie nie posiada dodatkowego zamykania sitka.

Skład: Titanium Dioxide, Mica, Silica, Calcium PCA, Kaolin, Zinc PCA, Saccharomyces/Copper Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces/Malachite Ferment, Saccharomyces/Tourmaline Ferment, Saccharomyces/Zinc Ferment, Lauryl PCA, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Ethylparaben, +/-: CI 77491, CI 77492, CI77499, CI 77163, CI 77891.

Niska cena 29,99 zł za 6 gramów zachęca do wypróbowania. Jeśli chciałabyś kupować kosmetyki Avon jeszcze taniej, to koniecznie zarejestruj się i współpracuj z marką Avon.

A Wy co myślicie o tym pudrowym gagatku?

/Post powstał we współpracy z marką Avon/

atina.naturalnie

Komentarze

  1. Jak chodzi o podkład mineralny to mam swoich ulubieńców, największym wyzwaniem jest u mnie znalezienie odpowienio żółtego koloru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio się okazało, że większość moich zapasów jest dla mnie już za jasna. Myślę czy nie zaopatrzyć się w coś ciut ciemniejszego.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty