Dolina Czeremchy Szampon w kostce zwiększający objętość do włosów cienkich i suchych Rokitnikowy

Ręcznie robiony szampon w kostce z olejem rokitnikowym, ekstraktem z owoców róży, orzechami shikakai i masłem mango.

Waga: 70g, Cena: 29zł, Sklep: Dolina Czeremchy


Dziś przychodzę do Was z recenzją mojego trzeciego szamponu w kostce. Pierwszym był mega pachnący, ale niezbyt naturalny szampon z Lush, a drugim uniwersalny od Czterech Szpaków. Do Lush'a już nie wrócę, bo w ogóle nie służył moim włosom, a ze szpakowym różnie bywało ;)
Dolina Czeremchy przez ponad miesiąc używania wywoływała u mnie wielki zachwyt i niedowierzanie, że tak pięknie myje i nawilża moje kłaczki. Niestety w końcu przyszedł czas, że włosy miały dość i zaczęły się strasznie przetłuszczać. Wydaje mi się, że to wina przenawilżenia. Aby uniknąć przyklapu myłam włosy na zmianę raz kostką, raz zwykłym szamponem z SLS. 
Rokitnikowa kostka jest wydajna i do końca zachowała swój kształt. Ma intensywny i bardzo przyjemny zapach. Taki bardzo słoneczny i mi osobiście kojarzący się z czymś miłym z dzieciństwa. Dopóki nie dopadł mnie efekt przenawilżenia, włosy były sypkie, gładkie i dobrze nawilżone. Myślę, że mogę też napisać, że dodawała im lekkiej objętości. 


W składzie znajdziemy łagodny środek myjący anoniowy surfaktant na bazie oleju kokosowego, glinkę, masło mango, olej z nasion słonecznika, glicerynę roślinną, olej z owoców rokitnika, olej z różowego grapefruita, ekstrakt z żywokostu, proszek z orzechów shikakai, ekstrakt z owoców róży oraz ekstrakt z aloesu. Bogato, naturalnie i ciekawie ;)

Skład: Sodium Cocoyl Isethionate, Aqua, Kaolin, Mangifera Indica Seed Butter, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Citrus Paradisi Oil, Symphytum Officinale Leaf Extract, Cocamidopropyl Betaine, Camellia Sinensis Leaves, Acacia Concinna Nut Powder, Rosa Canina Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract.

Ostatecznie byłam zadowolona z tej kostki i myślę, że jeszcze kiedyś wypróbuję którąś z innych wersji. Do wyboru jest jeszcze Kwiat Lotosu dodający blasku i siły oraz Czeremchowy do włosów normalnych i przetłuszczających się. 

Dajcie znać jak u Was spisują się szampony w kostce?

Atina.

Komentarze

  1. W sumie już dawno chciałam już wypróbować szampon w kostce, ale jakoś zapominam że istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sprobuj bo pięknie pielęgnują, tyle że łatwo nimi przedobrzyc.

      Usuń
  2. U mnie sprawdził się Uniwersalny szampon w kostce 4 Szpaki, choć też używam go na zmianę z czymś mocniejszym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku ten z doliny dłużej nie wymagał użycia drugiego mocniejszego szamponu, więc ciut wyprzedza ten od szpaczków 😉

      Usuń
  3. Wow może i taki szampon poradzi sobie z moimi cienkimi włosami

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tym blogu jest bardzo dużo ciekawych artykułów. Każdy z tego blogu może się dowiedzieć bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 Miło mi czytać takie komentarze 🙂

      Usuń
  5. Ja cztery szpaki też lubiłam. Tego szamponu akurat nie znam, ale też myślę że szampony w kostce tak jakby nadbudowują coś na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę jeszcze testować inne, więc sprawdzę czy sytuacja się powtórzy, ale coś czuję że jest tak jak piszesz, coś tam się nadbudowuje.

      Usuń
  6. Nigdy nie używałam w kostce, wciąż się zastanawiam czy taki szampon sprawdzi się przy dłuższych włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość włosów raczej nie ma dużego znaczenia. Ja mam takie do łopatek i jest ok. Pewnie będzie trochę mniej wydajny jeśli masz naprawdę dluuugie włosy 😉

      Usuń
  7. Właśnie kupiłam sobie, mam nadzieje że sprawdzi się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety tej marki jeszcze nie znam. Miałam tylko szampon 4 szpaki i byłam miło zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten szampon uniwersalny w kostce z 4 szpaków też jakoś mi nie służył wlosy miałam dość sztywne po nim i był problem z rozczesaniem, więc kolej na dolinę ale myżlę, że zrobie tak jak Ty, raz ten a raz zwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampony w kostce to moje ostatnie odkrycie, żałuję że tak późno. Zapewne rokitnikowy też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice article I like it
    You did a great job
    I am also a beauty blogger
    You can check mine and give me any suggestion I will feel happy atina
    secret Korean method for glowing skin make at home

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham takie produkty, takie stworzone na bazie roślin. Sama jestem weganką, więc i kosmetyki jakich stosuje muszą być wegańskie. Akurat mojego szamponu na razie nie zamierzam zmieniać, znajoma podrzuciła mi stronkę https://www.klorane.com/pl-pl/wlosy/szampon i wybróbowałam ten szampon na bazie włókiem lnu. Super oczyszcza, poprawia objętość. Z plusów to na pewno też zapach i ładne, delikatne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty