Kalendarz Drobnych Przyjemności od Wilcza Jagoda i Ziemianka

Cześć Wam w grudniu! Dziś przychodzę do Was z moim tegorocznym kalendarzem adwentowym. Bardzo polubiłam to codzienne otwieranie małych pudełeczek z kosmetyczną niespodzianką w środku. Rok temu skusiłam się na kalendarz z Asos. Byłam z niego zadowolona, ale przejrzałam zawartość tegorocznej wersji i sporo produktów się powtarza. Szybko więc zdecydowałam, że tym razem kupię polski produkt i koniecznie naturalny ;) Wybór padł na tytułowy Kalendarz Drobnych Przyjemności stworzony przy współpracy dwóch wspaniałych twórców, jakimi są Wilcza Jagoda i Ziemianka

Za mną już trzy otwarte okienka. W pierwszym znalazłam mini świeczkę sojową z olejkami eterycznymi o nazwie Ogrzej Się. Pachnie baaardzo świątecznie za sprawą pomarańczy, cynamonu i goździków. Drugiego dnia moim oczom ukazało się urocze masełko do ust w złotej, metalowej puszcze. Ono również pachnie świętami ;) W dzisiejszym pudełku numer trzy odkryłam zieloną minikostkę mydła o pięknej nazwie Leśny Duch. Pachnie cedrem, sosną i grapefruitem. Nigdy jeszcze nie miałam tak ciekawie pachnącego mydła <3




Jeśli jesteście ciekawe zawartości kolejnych okienek w Kalendarzu Drobnych Przyjemności, to zapraszam Was serdecznie na mojego Instagrama na codzienne wspólne otwieranie następnych przyjemnostek ;)

Atina.

Komentarze

  1. U Nas wisi na ścianie dla dzieci zrobiłam :) super są takie kalendarze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku bez kalendarza adwentowego ;) Dzieciom kupiłam tylko ten czekoladowy, bo w zeszłym roku nie doceniły matczynych starań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to całkowicie Cię rozumiem, że w tym roku tylko czekoladowy.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty