Konkurs z Ekoton19

Witajcie! Święta tuż, tuż a ja przygotowałam dla Was konkurs, w którym do wygrania są dwa cudowne, naturalne, ziołowe, szare mydła od Ekoton19. Mogłyście już o nich trochę poczytać tu i tu. Ja jestem nimi oczarowana i myślę, że Zwycięzca podzieli mój zachwyt! Aż sama zazdroszczę wersji z owocami pigwowca japońskiego. Nie miałam okazji poznać, a nazwa brzmi bardzo kusząco i obiecująco. Wersję z pokrzywą mam i ja ;) Także serdecznie zapraszam Was do wzięcia udziału i trzymam kciuki :)))

Autorem tego pięknego zdjęcia jest właścicielka marki Ekoton19

Aby zdobyć te dwa unikatowe mydełka, należy odpowiedzieć na następujące pytanie:

Jedziesz na bezludną wyspę. Możesz zabrać tuzin walizek z wszystkim co kochasz. Jest jedno "ale". Możesz wziąć tylko jeden kosmetyk, bo inaczej stracisz cały bagaż. Co wrzucisz do kosmetyczki i dlaczego?

Wygrywa najciekawsza odpowiedź :) Może to być jedno zdanie, a może to być całe wypracowanie. Wszystko zależy od Was, liczy się pomysł, a nie umiejętności pisarskie;)

Regulamin:

1. Należy być obserwatorem bloga Kosmetyki Atiny. 

2. Będzie nam bardzo miło, jeśli polubicie nasze profile na Instagramie: Ekoton19 i atina.naturalnie

3. Będzie nam jeszcze milej, jeśli udostępnicie informację o konkursie w swoich social mediach.

4. Należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

5. Należy zostawić swój adres mailowy.

6. Nagrodą są dwa szare mydła Ekoton19. Jedno z owocami pigwowca japońskiego, drugie z pokrzywą.

7. Konkurs trwa od 12.12.2020 do 16.12.2020 roku.

8. Wyniki ogłoszę między 17-19.12.2020, tak aby nagroda miała szansę dotrzeć do Zwycięzcy jeszcze przed świętami.

9. Nagrody wysyła właścicielka Ekoton19. Preferujemy wysyłkę paczkomatem InPost, ale jeśli nie ma u Ciebie tej opcji odbioru, to wybierzemy inną metodę wysyłki. Wysyłka tylko na terenie Polski.

10. Dane Zwycięzcy będą przetwarzane i wykorzystywane wyłącznie na potrzeby niniejszego konkursu, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz polityką prywatności bloga Kosmetyki Atiny

11. Zwycięzcę wybieram ja ;)

12. Konkurs nie jest w żaden sposób wspierany przez serwis Facebook ani jakiekolwiek związane z nim podmioty.

13. Biorąc udział w konkursie, jego uczestnik akceptuje regulamin konkursu.

Zapraszam do zabawy i życzę szczęścia!

Atina. 

Komentarze

  1. Biorę udział:)

    Odpowiedź na pytanie: Zabieram ze sobą tylko krem do rąk (oczywiście o dużej pojemności), ponieważ ręce zawsze wymagają nawilżenie. Mimo, że jest on tylko do rąk, to tak na prawdę ma też wiele innych zastosować... Można go używać też jako balsamu do ciała, jako pomadki do ust i nawet na upartego jako kremu do twarzy. Tym sposobem dzięki kremowi do rąk problem nawilżenia całego ciała na bezludnej wyspie jest już załatwiony:)

    adres mailowy: Martyna431@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa. Chętnie udzielę odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo chętnie wezmę udział :)

    To jest całkiem ciężkie pytanie, ale spróbuję odpowiedzieć na nie! :)
    Co bym tu zabrała na wyspę bezludną, żeby się przydało, a dalej być cudną!
    Nie byłby to puder, lakier ani szminka, w końcu tam mnie widzi jedynie roślinka! A i jeszcze słońce, no to w takim razie, powiem wam co wezmę w następnym wyrazie! :D Krem z filtrem porządnym aby się uchronić, przed słońcem co będzie mnie na co dzień gonić :D

    czajkapan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Nie widziałam wpisu na temat tego kto wygrał w konkursie. Mogę jeszcze wysyłać odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, konkurs trwa do 16.12.2020, więc możesz jeszcze się zgłosić 🙂

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty