Zużyłam, więc się wypowiem (The Body Shop, Vipera, Biały Jeleń, Andalou, Biovax)

Witajcie w maju! Wreszcie kwiaty kwitną nawet na zdjęciu ;) Dziś przybywam do Was z porcją kosmetyków, które zużyłam, a nie doczekały się osobnej recenzji na blogu. Jak to zwykle bywa, jest to głównie pielęgnacja. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii na temat tych paru pustaków, to zapraszam Was do dalszej części notki. 


The Body Shop Masło do ciała Truskawka (Niemcy)                                                                   

Masła z TBS od zawsze mnie do siebie przyciągały. Te opakowania, kolory i zapachy! Truskawka to zdecydowanie mój zapach! Niestety, jeśli chodzi o właściwości pielęgnacyjne, to są zupełnie przeciętne. W dodatku moja wrażliwa skóra odczuwała lekkie podrażnienie po jego użyciu. W zapasach mam jeszcze jedno duże masło TBS i chyba wreszcie dam sobie z nimi spokój. Zdecydowanie lepiej kupić coś np. z naturalnych, polskich firm ;)

50 ml/ 25,99 zł/ ważność: 12 miesięcy od otwarcia

Skład: Aqua (Water) (Solvent/Diluent), Butyrospermum parkii (Shea Butter) (Emollient), Cyclomethicone (Emollient), Glycerin (Humectant), Theobroma cacao (Cocoa Butter) (Emollient), Glyceryl Stearate (Emulsifier), PEG-100 Stearate (Surfactant), Cetearyl Alcohol (Emulsifier), Lanolin Alcohol (Stabiliser/Emollient), Phenoxyethanol (Preservative), Parfum (Fragrance), Methylparaben (Preservative), Fragaria ananassa (Natural Additive), Propylparaben (Preservative), Xanthan Gum (Viscosity Modifier), Tocopherol (Antioxidant), Benzyl Alcohol (Preservative), Disodium EDTA (Chelating Agent), Fragaria chiloensis (Strawberry Seed Oil) (Natural Additive), Limonene (Fragrance Ingredient), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Cinnamal (Fragrance Ingredient), Rosmarinus officinalis (Natural Additive), Linalool (Fragrance Ingredient), Citral (Fragrance Ingredient), Caramel (Colour), CI 14700 (Colour)


Vipera Różany Derma-Puder Anti-Aging (Polska)

Bardzo przyjemny, różowy puder sypki do twarzy. Miło mi się go używało. Czasami wydawało mi się, że jest za jasny, ale teraz jak mi się skończył, to trochę za nim tęsknie. Drobno zmielony, nie zapycha, lekko matuje. Wydajność średnia.

11 g/33 zł

Skład: Tapioca Starch, Synthetic Fluorphlogopite, Silica, Zea Mays (Corn) Starch, Zinc Stearate, Tocopheryl Acetate, Sclerocarya Birrea (Marula) Seed Oil, Mica, CI 15985, CI 77891, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Parfum, Geraniol, Citronellol, Cinnamyl Alcohol, Benzyl Benzoate


Biały Jeleń Szampon do włosów Łopian i Jagoda (Polska)

Przyjemny zapach (lekko owocowy, ale bez soczystości i efektu "zjem to!"), dobrze oczyszcza, a przy tym nie wysusza nadmiernie włosów. Pomimo SLS w składzie wydawał się dosyć łagodny. Ta seria posiada jeszcze kilka innych połączeń ziół z owocami. Może jeszcze kiedyś do niego wrócę, a raczej na pewno do którejś z pozostałych wersji ;) W składzie rzeczywiście znajdziemy wyciąg z korzenia łopianu oraz z owocu czarnej borówki. 

400 ml/ 9,99 zł

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Polyquaternium-10, PCA Glyceryl Oleate, Arctium Lappa Root Extract, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Propylene Glycol, CitricAcid, Tetrasodium EDTA, Sodium Benzoate, Parfum, C.I. 14720, C.I. 42090


Andalou Tonik nawilżający do twarzy z olejem z nasion konopii (USA)

Miałam miniaturkę o pojemności 30 ml. Szczerze to nie zauważyłam, żeby tonik cokolwiek robił dobrego dla mojej skóry. Skład niby bogaty, ale jakoś mi niespecjalnie przypasował. Być może za krótko go używałam. Zapach ma delikatny, ziołowy.

198 ml/ 13,99 $

Skład: Aloe Barbadensis Leaf Juice, Purified Water (Aqua), Vegetable Glycerin, Panthenol, Sodium PCA, Tocopherol, Sorbitan Oleate Decylglucoside Crosspolymer, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, Magnesium Ascorbyl Phosphate (Vitamin C), Cannabis Sativa (Hemp) Cell Culture Extract, Resveratrol, Allantoin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citrus Tangerina (Tangerine) Peel Oil, Citrus Aurantium (Petitgrain) Flower Oil, Anthemis Nobilis (Roman Chamomile) Flower Oil, Limonene


L'Biotica Biovax Botanic Trychologiczny peeling do skóry głowy (Polska)

Moja skóra głowy lubi od czasu do czasu porządny masaż i oczyszczanie peelingiem. Do tej pory najbardziej chwale sobie taki domowy z cukru, olejków eterycznych i szamponu do włosów oraz gotowy z Nutridome klik. Ten z Biovax mi nie przypasował, bo po pierwsze był za suchy, a po drugie za mocny. Aby go zużyć, do porcji peelingu dodawałam trochę szamponu. Dzięki temu trikowi udało mi się zużyć ten kosmetyk w całości. Bez tego był bardzo tępy, podrażniał skórę i utrudniał masaż. Na dodatek ciężko go było wypłukać z włosów. Nie polecam!

125 ml/ 17 zł

Skład: Aqua, Glycerin, Polylactic Acid, Methylpropanediol, Linus Usitatissimum (Linseed) Seed Powder, Cistus Ladaniferus Leaf/Stem Extract, Nigella Sativa Seed Extract, Mentha Piperita Leaf Extract, Amaranthus Caudatus Seed Extract, Crocus Sativus Callus Extract, Juglans Regia Shell Powder, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Phenethyl Alcohol, Calcium Gluconate, Gluconolactone, Tocopherol, Benzyl Alcohol, Zea Mays Starch, Citric Acid, Triethanolamine, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Hexyl Cinnamal

Znacie któryś z tych kosmetyków? Jaka jest Wasza opinia na ich temat?

Atina.

Komentarze

  1. Ten peeling do skóry głowy kiedyś miałam i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder Vipera i szampon Biały Jeleń warto wypróbować 😉

      Usuń
  3. Masełka do ciala z The Body Shop bardzo lubię ,moje ulubione to satsuma :) szkoda,że Ci się nie sprawdziło.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię te maselka i sporo już ich miałam. Z wiekiem jednak moja skóra stała się wrażliwa i teraz najlepiej sprawdzają mi się naturalne kosmetyki. Zapach Satsumy znam z żelu pod prysznic ;)

      Usuń
  4. Tego masełka chętnie bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty