Function of Beauty Personalizowane kosmetyki do pielęgnacji skóry ciała i twarzy

Prawie dwa lata temu pisałam Wam o personalizowanych kosmetykach Function Of Beauty przeznaczonych do pielęgnacji włosów klik. Post ten do dziś jest bardzo popularny i chętnie przez Was czytany. Ostatnio nawet dostałam kilka zapytań odnośnie tych kosmetyków. Chcąc poznać na nie odpowiedzi, musiałam zajrzeć na stronę producenta. Tam wyczytałam, że marka poszerzyła swój asortyment o produkty do pielęgnacji skóry ciała oraz twarzy. Oczywiście postanowiłam Was o tym poinformować ;)

Źródło: Personalized Body Care | Function of Beauty

W skład zestawu do pielęgnacji ciała wchodzi żel pod prysznic oraz balsam do ciała. Przed zakupem budujemy swój profil i wybieramy typ naszej skóry (normalna, sucha i bardzo sucha), zapach oraz jego intensywność, np. bardzo intensywne mango z mandarynką <3, kolor oraz wpisujemy nasze imię lub nickname. Na koniec wybieramy pojemność (236 ml lub 473 ml) i przechodzimy do płatności. Nie ma tu zbyt wielu opcji, jeśli chodzi o samą pielęgnację. Wybieramy pomiędzy mniej, a bardziej nawilżającym lotionem. Według mnie brakuje pytania o to, czy posiadamy skórę wrażliwą. Nie zmienia to faktu, że nadal to fajna zabawa i super pomysł na prezent ;)

Źródło: Customized Skin Cleanser | Function of Beauty

W skład zestawu do pielęgnacji skóry twarzy wchodzi serum, produkt nawilżający (krem, żel lub lotion) oraz produkt oczyszczający (żel lub woda micelarna). Tu również budujemy swój profil i wybieramy rodzaj naszej cery, określamy, jak dużo makijażu nakładamy na codzień, wreszcie pojawia się pytanie o to, czy nasza cera jest wrażliwa. W następnych krokach określamy co chcielibyśmy uzyskać, np. nawilżenie, rozświetlenie. Klikając na konkretny efekt, pokazują nam się składniki, które będą zawarte w kosmetykach. I tak na przykład nawilżenie uzyskamy dzięki kwasowi hialuronowemu oraz niebiesko-zielonym algom. Natomiast rozświetlenie cery zagwarantuje nam witamina C i ekstrakt z mandarynek. Na koniec system sam zaproponował mi, aby ze względu na moją wrażliwą cerę kosmetyki były bez zapachu. To wszystko brzmi naprawdę bardzo profesjonalnie i zachęca do zakupu.

Polecam Wam wejść na stronę Function Of Beauty i nawet tylko dla zabawy stworzyć swój własny profil, aby zobaczyć co system Wam zaproponuje. 

Dajcie znać jak Wam się podoba taka personalizowana pielęgnacja?

Atina.

Komentarze

  1. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja. Bardzo ciekawy zestaw. chyba sama z ciekawości wejdę na function of beauty :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Personalizowane produkty do pielęgnacji to dla mnie nowość. Testy to fajna opcja, a marka sama w sobie też się fajnie prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sprawa, zobaczę na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna zabawa a i przy okazji można sprawdzić jakie substancje aktywne system nam zaproponuje 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty