LaLe Krem pod oczy ogórkowy

Jest to jeden z tych kremów, dzięki którym łezka się kręci w oku. Taki babciny z dzieciństwa. Do tej pory widzę babcię z płatkami ogórka na oczach. My dodaliśmy do fantastycznych, naturalnych właściwości ogórka kilka nowych dodatków. 

OLEJ Z OGÓRECZNIKA - ma działanie przeciwzapalne, antyoksydacyjne i rewitalizujące. Polecany jest do skóry bardzo suchej, zniszczonej, dojrzałej i łuszczącej się. Regulując wilgotność skóry, działa regenerująco i odmładzająco, zmniejsza widoczne zmarszczki. 

EKSTRAKT Z OGÓRKA - Naturalny ekstrakt z ogórka - taki jak dawniej używały nasze babcie. Zawiera naturalny kompleks chłodzący, którego zadaniem jest przynieść ulgę podpuchniętym i zmęczonym okolicom oczu. Działa antyoksydacyjnie i fotoochronnie. Dzięki silnym właściwościom antyoksydacyjnym jest idealnym składnikiem kosmetyków anti-aging oraz produktów chroniących kolor włosów. 

Pojemność: 15 ml

Cena: 35 zł

Sklep: LaLe

Ważność: 6 miesięcy od otwarcia

Musze się Wam przyznać, że początkowo byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tego kremu. Mam już swoje lata, a tu w składzie nie znalazłam cudownych, hiperaktywnych składników. Postanowiłam jednak dać mu szansę! No i stwierdzam, że jest całkiem fajny ;)

Krem przede wszystkim ma ciekawą konsystencję. Podczas aplikacji mam wrażenie, że jest bardzo tłusty i odżywczy, a chwilę później stwierdzam, że się całkowicie wchłonął. Nie czuję go pod palcem, więc jest idealny właśnie teraz na lato. Osobiście nie czuje tu efektu chłodzenia, ale dla mnie to plus, bo nie lubię tego typu bajerów. Czuję za to mocne nawilżenie oraz odżywienie. Nie muszę się tu ratować żadnym podkładem z oleju czy serum. Skóra jest napięta i wygląda zdrowo. Stosuje go tylko na dzień, bo na noc mam jeszcze krem z retinolem marki Potz

Tubka kojarzy mi się z kremami, które używałam jako nastolatka. Taka forma opakowania jest poręczna i wygodna.

W składzie na pierwszym miejscu znajduję się olej lniany i z tego, co kojarzę, to właśnie on jest bardzo odżywczy oraz łagodzi wszelkie stany zapalne. Dalej mamy tu jeszcze olej winogronowy, ekstrakt z ogórka, olej z ogórecznika oraz witaminę E.  

Skład: Aqua, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Sodium Polyacrylate*, Cucumis Sativus Fruit Extract, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Borago Officinalls Seed, Tocopherol Acetate, Stearyl Heptanoate, Steraryl Caprylate, Pentylene Glycol (and) Methyl Diisopropyl, Propionamide Parfum.

*Sodium Polyacrylate nie jest mikroplastikiem. Jest to organiczny polimer, który u nas pełni funkcję koemulgatora łączącego oleje z wodą. Nie każdy polimer jest mikroplastikiem. Bardzo często te pojęcia są mylone. Polimerami są również peptydy, kolagen i wiele innych substancji organicznych, ale pochodzenia syntetycznego.

Bardzo mi się podoba to, że producent wyjaśnił funkcję oraz nieszkodliwość polimera Sodium Polyacrylate. Brawo!

Na koniec dodam, że oprócz kremu ogórkowego LaLe ma w swojej ofercie jeszcze kilka innych produktów pod oczy: masło kawowe, masło zielona herbata, serum kawowe, maska peel-off regenerująco - łagodząca, krem pod oczy z kompleksem liftingującym VIN-UP, krem i serum z 23 karatowym złotem. Jest w czym wybierać ;)

Znacie krem ogórkowy LaLe? Lubicie kosmetyki na bazie oleju lnianego?

Atina.

Komentarze

  1. muszę o nim pamiętać przy kolejnych zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremik fajny ma skład. Plasterki świeżego ogórka lubię sobie położyć na oczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś kładłam plasterki ogórka na oczy, ale teraz jakoś zapomniałam o tym sposobie 🤔

      Usuń
  3. Zaciekawił mnie ten krem. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że ten krem sprawdziłby się u mnie latem. O tej porze roku lubię właśnie takie konsystencje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też zimą byłby za lekki. Super, że akurat teraz go używam 😉

      Usuń
  5. Z chęcią bym go wypróbowała. Podoba mi się że jest taki chłodzący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czuje zbyt tego chłodzenia, ale i tak super mi się sprawdza latem 👍

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty