Fitomed, Lukrecja gładka, balsam ziołowy do ciała

Składniki bioaktywne:  
wyciąg z lukrecji, nostrzyka, rumianku, prawoślazu, szałwi, witamina E, d-panthenol.
Właściwości:
naturalna alantoina zawarta w nostrzyku i prawoślazie znacznie poprawia chłonność preparatu. Balsam dobrze rozsmarowuje się, nie pozostawia białych smug i nie daje uczucia lepkości.
Działanie: 
nawilżające, regenerujące. Regularne stosowanie balsamu ujędrnia skórę. Naskórek nabiera ładnego połysku, jest gładki i jedwabisty w dotyku.
Fitomed poleca: 
dla skóry skłonnej do wysuszania się i łuszczenia, oraz do skóry wrażliwej. Skuteczny w łagodzeniu objawów nadmiernej ekspozycji słonecznej.

Pojemność: 250 ml
Cena: 11,50 zł
Sklep: Fitomed, apteki, sklepy zielarskie




Zalety:
- w składzie, zaraz za wodą ekstrakt z ziół 
- bez parabenów
- nie testowany na zwierzętach
- ładnie pachnie (słodko)
- naprawdę nawilża
- szybko się wchłania
- lekka konsystencja, dzięki czemu smarowanie ciała trwa kilka chwil
- jest bardzo wydajny
- wygodny korek
- niska cena

Wady:
- dostepność (albo internet, albo trzeba szukać)


Jeśli chcecie, możecie same przekonać się o jego zaletach:) Zapraszam Was do wzięcia udziału w rozdaniu z Fitomedem klik Do wygrania jest właśnie ten balsam i płyn do kąpieli:)

Dziewczyny nadal nie mogę wejść na mojego bloga:(
Mogę przeglądać tylko Projekt, czy jak to się nazywa?
Cały czas wyświetla mi się

Bad Request

Error 400

Ciasteczka już wyczyściłam i nie pomogło:(

Pomożecie?

A podglądu tego posta, też nie mogę zobaczyć:(

 Dziewczyny, niestety, ale nie mogę odpowiadać na Wasze komentarze :)

Już wszytko działa:)

Komentarze

  1. Mi też blogger jakoś się psuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. co jakiś czas tak. Myślę, ze to naprawią.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na blogu konkurs:
    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie czekam na ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia o co chodzi z tym errorem...u mnie wszystko normalnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam taka sama sytuacje i pomoglo ale calkowite czyszczenie "ciasteczek"-mam nadzieje ze uda Ci sie ogarnac ten problem.Probowalas wejsc na blog na innej przegladarce?

    Odnosnie balsamu to jestem jego wielka fanka:-) i swojego czasu pomogl mi ze sporym podraznieniem.Szkoda tylko ze nie ma go wiekszej pojemnosci;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. spróbuj otworzyć blog w innej przeglądarce. jeśli się uda to przynajmniej będziesz wiedzieć, że to wina przeglądarki i tam trzeba szukać rozwiązania problemu

    OdpowiedzUsuń
  8. Hexxana i vilandre udało mi się wejść z Internet Explorer, czyli już wiem że to problem z Mozillą
    Dziekuje Wam za rade:*, teraz musze coś z tym zrobić, bo przyzwyczaiłam się do Mozilli i wole w niej przeglądać strony:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kusicielka :) gdybym nie miala obecnie tylu smarowidel do ciala to na pewno bym sie skusila ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie miałam pisać o tej marnej dostępności - jeszcze nigdy nie widziałam fitomedu w żadnym sklepie ani aptece :) szkoda, bo zbiera same pozytywne recenzje, a poza tym lubię produkty naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  11. pierniczkowa, :)

    a., ja w aptece też nie widziałam, ale słyszałam, że można kupić, u mnie w mieście był kiedyś sklepik zielarski gzie można było kupić kosmetyki Fitomedu, ale go zlikwidowali:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Majorka, dzięki, niebawem odpowiem:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty