Viviean, Control Therapy Cleaning Fluid dla cery trądzikowej

Specjalny beztłuszczowy i bezalkoholowy fluid o lekkiej konsystencji dla cer tłustych i trądzikowych.
Zawiera delikatne środki myjące, które nie podrażniają skóry. 
Działa antyseptycznie, tonizująco i utrzymuje optymalne Ph skóry.
Dokładnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia, nie ściąga skóry, pozostawia ją gładką i zapewniając komfort. Zawiera aloes, olejek rozmarynowy i propolis o działaniu antybakteryjnym i gojącym.
Pojemność: 200 ml
Cena: 37 zł
Sklep: Abacosun


Zanim przejdę do stałego punktu moich recenzji (Zalety/Wady) muszę napisać, że kosmetyki ten jest cudowny! Ja nie mam cery trądzikowej tylko mieszaną, która tez sprawia mi nie małe kłopoty. Ta emulsja to jest to czego szukałam:) Nie znam nic lepszego.

Zalety:
- świetnie oczyszcza
- ładnie pachnie (coś jak by owocami)
- matuje
- przyspiesza gojenie krostek
- zapobiega wyskakiwaniu nowych
- nie wysusza
- nie podrażnia
- minimalnie, ale zmniejsza pory
- opakowanie z wygodna i higieniczna pompka
- cena, jak na taki dobry produkt nie jest wygórowana

Wady:
- dostepność (nie wiem czy można dostać ją w realu)


Produkt ten jest naprawdę wyjątkowy i skuteczny.
Na rynku nie ma zbyt wiele dobrych kosmetyków dla cer mieszanych i tłustych.
A Wy znacie produkty tej firmy?
Ja mam jeszcze jeden kosmetyk z tej serii, ale o tym w innym poście.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty