Wibo, Extreme Nails, Candy Pastel Trend nr 399

Lakier z nowej serii Candy Pastel Trend z płaskim pędzelkiem.

Pojemność: 9,5ml
Cena: 5,99zł
Sklep: Rossmann


To mój pierwszy lakier z tak szerokim pędzelkiem. Dwa pociągnięcia i paznokieć pomalowany:) 
Ma w sobie bardzo delikatny, ledwo zauważalny shimmer:)


Zalety:
- płaski, szeroki pędzelek
- krycie po dwóch warstwach
- aplikacja bezproblemowa
- szybko schnie
- trwałość (mam już go na pazurkach trzeci dzień)
- niska cena
- łatwa dostępność
- duża pojemność


Wady:
- nie widzę


A tu jeszcze moje kombinacje. Nie do końca mi wyszło to co zamierzałam zmalować, ale następnym razem będzie lepiej:)



Ciekawa jestem innych odcieni z tej serii. Wiecie może jakie jeszcze kolory są w tej serii?
Na Waszych blogach widziałam zielony i pomarańczowy.

22 komentarze :

  1. Super ;p z tej serii widziałam fioletowy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyjrzeć się tej serii bliżej bo Extreme Nails bardzo lubię i jest świetna jakościowo!
    Podoba mi się te kolor:)i uwielbiam szerokie pędzelki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio w Rossmannie chciałam się przyjrzeć bliżej całej serii to niestety, ale zastałam tylko pomarańczowy i ten mój niebieski;/

      Usuń
    2. Najwyżej mogę poszukać na blogach ;)bo wizyta w Rossmannie to tylko w odległej przyszłości w moim przypadku... ale jak jakość jest świetna to warto:)
      Powodzenia w zakupach!

      Usuń
    3. no tak całkiem zapomniałam, że Cie nie ma w Polsce.
      ja w sumie mam już za dużo lakierów, ale jak by się trafił jakiś kolor, którego nie mam jeszcze w mojej kolekcji to na pewno kupie:)

      Usuń
  3. nie widziałam że lakiery z Wibo są takie dobre

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jak patrze na mój mani to od razu widzę morze:)

      Usuń
  5. shinybox. pl/ ?ref=468c2eb (wystarczy usunąć spacje między wyrazami).
    Darmowe kosmetyki do testowania już w tym miesiącu. Polecam gorąco. Za nic nie płacisz :)

    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/339470_332688446814879_1471905246_o.jpg tutaj link do zobaczenia co w tym miesiącu jest dostępne. Nie bój się to nie są wirusy, .jpg znaczy ze zdjęcie. .exe że plik wirusowy, także bez obaw.
    Na dole klik zarejestruj się.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba wrócę do lakierków Wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*