Instagram + dzisiejsze paznokcie

Instagram jest aplikacją przeznaczoną dla miłośników szeroko rozumianej fotografii. Jego istotną cechą jest sam fakt, że jest on aplikacją mobile – oznacza to, że w każdej chwili możemy podzielić się efektami swojej pracy ze znajomymi. Aplikacje tego typu można zintegrować ze swoim kontem na portalu Facebook, dzięki czemu przygotowane zdjęcia możemy w mgnieniu oka umieścić na swojej tablicy, właściwie niezależnie od miejsca, w którym akurat się znajdujemy.


 W swojej podstawowej wersji Instagram oferuje nam aż 14 różnych filtrów, które diametralnie mogą odmienić wygląd każdej fotografii, i to na wiele sposobów. Korzystanie z nich jest bardzo proste – wystarczy z samego menu aplikacji wybrać interesujący nas filtr i użyć go na wybranej fotografii.

A to kilka moich zdjęć z Instagramu


Instagram to naprawdę świetna zabawa;)

***

Moje dzisiejsze paznokcie to znowu moi dwaj ulubieńcy od essence;)

07 cafe ole i 67 make it golden
Cafe ole jest już na wykończeniu;/ Będzie to mój pierwszy lakier od roku albo i dłużej, który uda mi się zużyć w całości;)


Tym razem złotko nałożyłam tylko na połowę paznokcia.


Szczerze polecam Wam ten duet. A następnym razem (za dwa tygodnie mam wesele) zamierzam położyć złotko na czarną bazę. Widziałam na Waszych blogach, że bardzo ładnie to się prezentuje.

Komentarze

  1. Ładnie wyszło z tym złotkiem -tak subtelnie a jednak widocznie! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;* na czarnym lakierze to chyba już na każdym paznokciu dodam złotko;)

      Usuń
  2. Złotko na czarnej bazie wygląda genialnie, potwierdzam. :)
    Aczkolwiek tutaj też fajnie się prezentuje. :)
    Atino, troszkę zmieniłam adres mojego drugiego bloga, nie wiem, czy pod poprzednim adresem do niego dotrzesz. Teraz: maszbaboplacek.blogspot.com. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten instagram ;D Ładny efekt daje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, kolejna osoba, która łączy nudziaka ze złotem, serio muszę spróbować! :) A Make it golden super wygląda na ciemnych kolorach, aktualnie mam go na ciemnym bordo. :)

    Instagram jest genialny, uwielbiam tą aplikację, dzieki niej każde zdjęcie nagle staje się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie może jednak połączę go z bordowym lakierem:) jeszcze to przemyśle:D

      Usuń
  5. Instagram jest wciagający :D i dobre efekty są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak wyżej napisała Karo, każde zdjęcie nagle staje się fajne:)

      Usuń
  6. instagramuję od jakiegoś czasu, ale nie zachwycam się jakoś mocno tą aplikacją. czasami te filtry obniżają jakość zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś koleżanka pokazała mi zupełnie inna aplikacje, al nie pamietam nazwy;/

      Usuń
  7. Muszę w końcu pomalować pazurki, bo aktualnie mam całkowitego lenia na to :/

    to złotko praktycznie z każdym lakierem chyba dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Złoto na czarnej bazie prezentuje się niezwykle elegancko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne paznokcie, ostatnio chodzi za mną coś podobnego (beż plus cieniowanie złotkiem)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pazurki :) Instagram to faktycznie świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty