Bioderma, Hydrabio, maska i serum intensywnie nawilżajace

Wrześniowy Shiny Box jest całkowicie nastawiony na pielęgnację. Cieszę się, że w pudełku znalazły się kosmetyki Biodermy, których wcześniej nie miałam okazji używać. Najwięcej dobrego słyszałam o płynie micelarnym, który muszę kiedyś kupić i sprawdzić na własnej cerze;)


Miniaturki mają po 15 ml. Jak dla mnie to wystarczająca ilość, aby sprawdzić czy dany produkt mi służy.
Obydwie tubki były zabezpieczoną folią ochronną:)


Serum
Serum intensywnie nawilżające przeznaczone dla skóry wrażliwej i bardzo odwodnionej.

Działanie i właściwości:
- przywraca skórze naturalną zdolność nawilżania: kompleks Aquagenium, który usprawnia krążenie wody w naskórku i pomaga zatrzymać wodę w powierzchniowych warstwach skóry,
- natychmiastowo i intensywnie nawilża skórę,
- bezbarwna, lekka i świeża konsystencja zapewnia komfort stosowania,
- przywraca skórze blask i komfort,
- hypoalergiczne.

Pojemność: 40ml
Cena: 84zł
Sklep: apteki stacjonarne i internetowe

Zalety:
- świetnie nawilża (idealny do cery odwodnionej, mieszanej)
- wygładza
- szybko się wchłania, praktycznie do matu
- nie zapycha
- ma przyjemną żelową konsystencje
- jest dość wydajne

Wady:
- sprawia małe problemy podczas nakładania podkładu (skóra jest zmatowiona i podkład już nie rozprowadza się tak łatwo), ale i tak mi to nie przeszkadza;)


Maska
Hydrabio Masque - zawiera kompleks Aquagenium, który działa dogłębnie generując nawilżanie skóry. Kompleks ten pobudza działanie komórek skóry, reaktywuje naturalny proces nawilżania skóry i pomaga zatrzymać wodę w jej powierzchniowych warstwach. Hydrabio Masque przynosi natychmiastowe ukojenie odwodnionej skórze i głębokie nawilżanie już po pierwszej aplikacji. Efekt nawilżenia jest długotrwały, dzięki czemu skóra staje się bardziej gładka, delikatna i odzyskuje swój blask.
Maseczka przeznaczona jest do skóry odwodnionej i wrażliwej. Doskonale nawilża i regeneruje skórę po kuracjach wysuszających, po ekspozycji na słońce i korzystaniu z solarium. 

Pojemność: 75ml
Cena: 89zł
Sklep: apteki stacjonarne i internetowe

Maski na początku używałam codziennie przez 7 dni, później już tylko 2 razy w tygodniu.

Zalety:
- nawilża
- wygładza
-ma przyjemną kremową konsystencje
- nie wymaga zmywania (przynajmniej ja jej nie zmywałam, zostawiałam na noc)
- nie zapycha
- mam wrażenie, że zmniejsza widoczność porów na moich policzkach

Wady:
- jest mniej wydajna od serum
- nawilża, ale moim zdaniem serum lepiej

Najlepszym podsumowaniem tych kosmetyków będzie reakcja mojego Tż-ta na mój widok już po pierwszej aplikacji:
"Co Ty dzisiaj tak ładnie wyglądasz? Tak świeżo."
Moja cera często wygląda na zmęczoną i bardzo mało kosmetyków potrafi przywrócić jej blask i świeżość. Chyb będę musiała odłożyć pieniądze chociaż na serum:)

18 komentarzy :

  1. ucieszyłam sie jak je zobaczyłam w shiny boxie bo lubię produkty biodermy. :) a tych akurat dotychczas nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałaby mi się taka maska intensywnie nawilżająca :) Czytałam o niej dużo pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam komentarze facetów :D Mój o spirulinie: mam nadzieję, że ten smród zmyje się razem z kolorem :D

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. oo tez planuje dzisiaj dodac recenzje obu tych produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze serum z podkładem nie mogą się dogadać ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest tak źle, ale jednak inaczej nakłada mi się na niego podkład niż zazwyczaj, jednak dla tego efektu mogę się troszkę pomęczyć:)

      Usuń
  6. Te serum wydaje się być idealne dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też masz odwodnioną, przemęczoną cerę?

      Usuń
  7. Serum jest świetne bardzo je polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze :D
    Ale serum jest ciekawe .

    OdpowiedzUsuń
  9. serum jest świetne używam go na noc pod grubą warstwę kremu z flos leku i efekty super, zastanawiam się nad zakupem produktu ale najpierw chcę wypróbować kwas hialuronowy :) a maskę muszę jeszcze wypróbować bo za pierwszym razem mnie podrażniła ze aż musiałam ja zmyć ale wtedy też moja cera była podrażniona. Spróbuję niebawem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ciekawa jestem kwasu hialuronowego:)

      Usuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*