Dzień Darmowej Dostawy

Dziś jest dzień darmowej dostawy:)
klik

 Jeszcze nie wiem na co się skusze, bo wybór towaru jest ogromny. Przygotowałam kilka linków do propozycji, które najbardziej chodzą mi po głowie:)

CzasNaButy
W tym sklepie przesyłka i tak jest dosyć tania, ale zawsze to parę złoty w kieszeni więcej:)

Sneakersy 39,90zł
klik
Botki z klamrą 49,90zł
klik

Wiązane mukluki 34,90zł
klik


Mydlarnia Hebe
Myślę o wypróbowaniu zapachowych wosków Yanke Candle:)
1 sztuka 6 zł
klik

Mydło laurowe z Aleppo 10% - 14,90zł
klik


Golden Rose
Kredka kolorowa - eyeliner - EMILY - do oczu - 3,90 zł
klik
(dla mnie najlepiej niebieskości)
 

Metalic eyeliner Golden Rose - 11,90zł

 W akcji bierze też udział
L'Occitane

 Dajcie znać gdzie jeszcze warto zajrzeć:)

Komentarze

  1. Aj, aj, aj :) Istne szaleństwo :) Już skorzystałam i może jeszcze poszaleję ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żałuję tylko, że nie ma żadnego sklepu z półproduktami;/

      Usuń
    2. Szkoda, że ZSK się nie przyłączył :/

      Usuń
    3. bardzo szkoda;/ planuje zakup kilku rzeczy i na pewno bym skorzystała;)

      Usuń
  2. Ja mam kilka sklepów na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam szlaban na kolorówkę, może jednak uda mi się wytrwać w postanowieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też poświeciłam notkę moim łupom, a co :D
      4 woski YC i kilka akcesoriów do stylizacji paznokci, których z kosztami przesyłki nie opłacało się zamawiać ;)

      Usuń
  5. Ja już mam te sneakersy z czasnabuty :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie patrzę co chcę kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zastanawiam się nad jednymi butkami. podobają mi się ale czy przetrwam w nich zimę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje botki na razie dobrze się trzymają, ale nie chodzę w nich codziennie.

      Usuń
  8. też już kupiłam co miałam kupić - strona aromatella.pl padła takie było zainteresowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś zapomniałam o aromatelli;/ ale zaraz to naprawie;)

      Usuń
    2. e tam już nie zajrzę, Aromatella padła;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty